چاپ مطلب چاپ مطلب

خداپرست رییس هیات کاراته لاهیجان؛ از موفق ترین ها هستیم/ – حداقل ۶۰ مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی حاصل تلاش‌های دختران و پسران کاراته شهرستان لاهیجان

خداپرست رییس هیات کاراته لاهیجان؛
از موفق ترین ها هستیم/
– حداقل ۶۰ مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی حاصل تلاش‌های دختران و پسران کاراته شهرستان لاهیجان

سیاوش خداپرست رئیس هیات کاراته لاهیجان در جمع رسانه های گیلان با اعلام آنکه دختران و پسران شهرستان لاهیجان‌، در سال گذشته حداقل ۶۰ مدال طلا، نقره و برنز در رشته کاراته برای گیلان به ارمغان آورده اند گفت: در این مسیر با برنامه عمل خواهیم کرد و می‌توانیم ادعا کنیم یکی از موفق ترین ها در کاراته کشور هستیم.

اختصاصی همای خبر(گیلان) – خداپرست گفت: از تمام تلاشگران، ورزشکاران و مربیان برای توفیقات به دست آمده از حوزه ورزش گیلان سپاسگزاریم.

وی اضافه کرد: هیات کاراته لاهیجان به طور متوسط هر سه ماه یکبار از کلاسها و تمرینات بازدید میدانی به عمل می آورد و در تلاش برای رفع کاستی‌ها و دغدغه های کاراته شهرستان لاهیجان است.

رئیس هیات کاراته لاهیجان ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دکتر دنیامالی در کابینه رئیس جمهور با عنوان وزیر ورزش گفت: امیدواریم این شروع توسعه نوین در ورزش گیلان باشد.

وی گفت: به وعده خود عمل کردیم و امسال با عنایت خداوند و همت ورزشکاران ۲ ملی پوش در لاهیجان داریم ؛ یکی هنگامه بی غم ، دارنده مقام سوم آسیا در قزاقستان و دیگری آریا جهان‌دوست که اخیرا  مربی تیم ملی کیوکوشین کاراته ایران شد.

این مدیر ورزشی به حضور داوران بانوی کاراته در تیم ملی اشاره داشت و اظهار کرد: اکنون ورزش گیلان از سه داور ممتاز کشوری ، خانم عبدی پور، آقای محمد عیسی پور و بنده برخوردار است و این مطلب نشان از توسعه کمی و کیفی ورزش گیلان در حوزه خواهران و برادران است.

خداپرست همچنین از سازمان اینسکو (سازمان مشاوران و متخصصان کشورهای اسلامی) نام برد و گفت: اینسکو یک سازمان نیمه غیر انتفاعی در چند کشور صاحب کرسی است و در کشور ما نیز در بخش‌های مختلف تربیت بدنی و سلامت، حقوق ورزشی، اقتصاد ورزش، مدیریت ورزش و غیره فعال بوده و مدیر عامل این سازمان دکتر دهنوی از ایران است. وی گفت: ایشان خوشبختانه برای برنامه ریزی های صحیح ارتباط مشخصی با قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی دارد.

رئیس هیأت کاراته شهرستان لاهیجان نبود برنامه ریزی مدون برای کار و شناخته نشدن ظرفیت‌های بالقوه گیلان که در کدام رشته ها قابلیت مدال‌آوری داریم را نقص و خلاء بسیار مهم ورزش گیلان دانست و گفت: کشور ما در المپیک همیشه در دو سه رشته ورزشی مانند کشتی ، ورزش‌های رزمی و …موفق ظاهر شده که البته شاید کوتاهی از وزارت و مدیران نبوده و در اجرا دچار ناکارآمدی هستیم.

وی موضوع تایید تمامی کابینه رئیس جمهور را مورد توجه قرار داد و گفت: این رویداد درسالیان اخیر بی سابقه بوده و آن را به فال نیک میگیریم.

سیاوش خداپرست افزود: روز خبرنگار را با تاخیر به اهالی رسانه تبریک می‌گوییم و معتقدیم رسانه در کنار مدیران است و نه در مقابل آنها.
وی نقش رسانه را در توسعه ورزش مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این مراسم در خور شان و منزلت شما عزیزان نیست، بلکه حرکتی نمادین است برای اینکه اهمیت کار خبرنگار در همه عرصه های ورزشی سیاسی ، اجتماعی دیده شود.
خداپرست در این جلسه از رسانه های حاضر تجلیل کرد.

انتهای پیام / همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

قدردانی مدیر عامل جدید باشگاه تیم فوتبال داماش رشت از حمایت های شورای اسلامی شهر رشت

قدردانی مدیر عامل جدید باشگاه تیم فوتبال داماش رشت از حمایت های شورای اسلامی شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *