چاپ مطلب چاپ مطلب

خدمات رسانی با یک فروند هلی کوپتر در شهرستان سیاهکل

همای گیلان، در پی بارش برف اخیر و لزوم بررسی و امداد رسانی به روستاها و مناطق (درگیر برف) شهرستان سیاهکل ، عصر امروز ( پنج شنبه ) یک فروند هلی کوپتر جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه روند خدمات رسانی را تسریع بخشید.
در این امداد رسانی که محمود صوفی فرماندار ، مصطفی جلیلی دادستان و جمعی از امداد گران جمعیت هلال احمر نیز حضور داشتند، ضمن بازدید از روستاها و مناطق بخش های مرکزی و دیلمان پیرکوه تعدادی اقلام ضروری و مواد غذایی شامل بیش از دو تن اقلام امدادی و بسته های تغذیه اضطراری مانند آب معدنی ، نان ، خرما ، انواع کنسرو ، بسته های مواد غذایی برای ۷۲ ساعت ،خرما و نان و پتو در روستاهای گندلاور ، مادرسرا ، لشکج حوزه بخش مرکزی و روستاهای بندبن ، میان مرز ، آسیابر، چشناسر، کشتی گیرچاک در حوزه بخش دیلمان و پیرکوه توزیع گردید.
همچنین برای رفع مشکل و تامین دارو برای بیماران خاص در شهر دیلمان مقداری از این اقلام دارویی توسط این بالگرد به درمانگاه شهر دیلمان منتقل شد.

   

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …