چاپ مطلب چاپ مطلب

خدمات غیرحضوری بنیاد در جهت حفظ سلامت و کاهش تردد جامعه ایثاگری در گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به لزوم ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به ایثارگران گفت:باتوجه به شیوع بیماری تنفسی و ویروسی کرونا و به منظور حفظ سلامت جامعه معزز ایثارگران و کاهش ترددهای غیرضرور ایثارگران،بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه می‌دهد.

همای گیلان،به گزارش «ایثار» عبدالله پاکاری ضمن تاکید بر پاسخگویی به جامعه ایثارگری از طریق میز خدمت الکترونیکی، افزود: ایثارگران می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی ایثار به آدرس www.isaar.ir از خدمات برخط با ثبت درخواستهای متنوع به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.
پاکاری ادامه داد: همچنین خانواده های شاهد و ایثارگر می توانند از طریق نصب نرم افزار «همراه ایثار» ویژه تلفن همراه از کلیه خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد:خطوط تلفنی ۱۶۱۶ در تمامی شهرستان‌ها در ساعات اداری آماده پاسخگویی به جامعه ایثارگری هستند و همچنین ایثارگران عزیز می‌توانند در تمامی مدت شبانه روز از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۵۷۲ پیشنهادات،مشکلات و انتقادات خود را مطرح نمایند.
پاکاری در پایان گفت:دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان در جهت تسهیل در امور ایثارگران ،معرفی نامه های عمومی ایثارگری را صادر می‌کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …