چاپ مطلب چاپ مطلب

خروشی دوباره در بستر تقابل نماینده ی رودسر و املش با استاندار

برخی از آقایان در جلسات رسمی به مدیران کل با تشر و اخطار می‌دهند که حق ندارند بخاطر مسائل شهرستانی، با نمایندگان مجلس همراهی کنند و در وزارتخانه ها حضور یابند. اینها تنها بخشهایی از یک مطلب هشدار آمیز حجت الاسلام والمسلمین مهدی صفری ، نماینده ی محترم شهرستانهای رودسر و املش به برخی مدیران اجرایی گیلان است. عتاب و خطابی که بیشتر آن را می توان متوجه استاندار دانست تا مدیران کل یا روسای سازمانهای استان.

همای خبر/ اخیرا مطلبی با عنوان « آقایان حریم خود را رعایت کنند. » در صفحه ی اطلاع رسانی این نماینده ی مجلس در فضای مجازی انتشار یافته که متن کامل آن در زیر می آید:

« اولا شما نمیتوانید این حق را از نمایندگان سلب کنید، نمایندگان ، نماینده مردم هستند نه نماینده دولت، که شما مدیر رده چندم بخواهی برای آنان تعیین تکلیف کنید. طبق قانون مدیریت خدمات کشوری شأن نماینده شأن وزیر هست.

ثانیا: مگر سیاست دولت تعامل ‌و همکاری با مجلس نیست؟ پس چرا آقایان خلاف رویه سیاست های کلان دولت اظهار نظر می‌کنند؟

 ثالثا: روزهای دوشنبه هرهفته مدیران کل عموما در تهران حضور دارند و در برخی مواقع با نمایندگان پیگیر مسائل استانی و شهرستانی هستند.

رابعا: مگر اعتبارات استانی چقدر هست و چقدر از آن تخصیص پیدا می‌کند که کفاف پروژه های عمرانی را بدهد؟ نمایندگان منتظر اعتبار حداقلی شما نیستند. نه خیر آقا نمایندگان از اعتبارات ملی و متمرکز وزارتخانه ها و سازمان برنامه بودجه استفاده می‌کنند تا پروژه ها تکمیل شود.

تکمیل پل آستانه توسط نماینده آن شهرستان

تکمیل پل لاهیجان توسط نماینده آن شهرستان

تکمیل پلهای کلاچای و رانکوه توسط نماینده

پروژه چهاربانده ملاسرا به شفت توسط نماینده آن شهرستان

و صدها پروژه دیگر که توسط نمایندگان جذب اعتبار میشود.

خامسا: نمایندگان مجلس شهوت بنر و تبلیغات ندارند. بنرش بماند برای شما کارش بماند برای نمایندگان… یادتان رفته پل کلاچای را به جای افتتاح ، افتضاح کردید؟ نه علائم رانندگی نه علائم خطر و نه آسفالت کامل! درحالیکه نماینده مردم شهرستان ۲۴میلیارد تومان اعتبار جذب کرد، شما که مسئولیت دارید چه کردید؟

فرمانداران چه کاره اند که بخواهند جواب انتقادات نمایندگان را بدهند حتی شما هم نمیتوانید چون در طراز نمایندگان نیستید ، نمایندگان به خاطر برخی مسائل و مشکلات بوجود آمده مثل افزایش افسار گسیخته ارز و گرانی های بی منطق خودرو ،مسکن،معیشت منتقد دولت هستند انتقاد حق شهروندی است و درباره نمایندگان بطریق اولی ثابت است ، ‌شما این حق را هم نمیتوانید انکار کنید.

پس حریم خود را رعایت کنید که بی احترامی به نمایندگان مجلس بی پاسخ نخواهد ماند.

محمد صفری ملک میان نماینده مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …