چاپ مطلب چاپ مطلب

خرید و نوسازی ناوگان موتوری ،خدمت دیگر از شهرداری شلمان

خرید و نوسازی ناوگان موتوری ،خدمت دیگر از شهرداری شلمان

 

شهرداری ای که قادر به پرداخت حقوق کارکنان نبود ، امروز با مدیریت رنجبر سرپرست شهرداری توانسته است نسبت به
خرید و نوسازی ناوگان موتوری شهرداری اقدام نماید.

اهمای خبر- اختصاصی – غاز به کار ناصر رنجبر با سکانداری شهرداری شلمان همراه بود.وی پس از کوله باری از تجربه مجددا در قامت سرپرست شهرداری این شهر به شلمان برگشت و توانسته است با مدیریتی بی نظیر، خدماتی شایسته از خود برجا بگذارد.هرچند ما در این مقال بنا نداریم به بیان کلیه اقدامات ارزنده وی در این مدت بپردازیم و تنها به اهم فعالیت های وی در ماه اسفند بسنده می کیم.
شهرداری ای که در مقطعی حتی از پرداخت حقوق کارکنان عاجز بود اما امروز با مدیریت رنجبر توانسته است در کنار خدمات ارزنده و پرداخت حق وحقوق بموقع کارکنان نسبت به خرید یک دستگاه کامیونت و بازسازی اساسی یک دستگاه لودر اقدام نماید. اهمیت این موضوع برای این شهرداری به اندازه ای ست که رئیس شورای شهر شلمان را متقاعد به مصاحبه نمود و قدام سرپرست شهرداری را مورد تمجید قرار داد .در ابتدا به بیان مصاحبه وی پرداخته و انگاه با دیگر خدمات شهرداری در ماه پایانی سال آشنا می شویم.
مهندس حسین احمدی نژاد رئیس شورای اسلامی شهر شلمان با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی ماشین آلات شهرداری گفت: تجهیز و نوسازی خدمات موتوری به انواع ماشین آلات سبک و سنگین مکانیزه در راستای خدمت رسانی مطلوب از اولویت های مهم شهرداری و شورای شلمان می باشد

🔺وی با تاکید بر تجهیز و به روز بودن ماشین آلات شهرداری اظهار داشت: ما معتقدیم بکارگیری این تجهیزات در انجام پروژه های خدماتی و اجرایی و نیز عمرانی سطح شهر نقش بسزائی داشته که این امر علاوه براینکه موجب تسریع در روند اجرای پروژه ها میگردد، در کاهش بهای تمام شده آنها نیز موثر خواهد بود.

🔺 رییس شورای اسلامی شهر شلمان با اشاره به خرید ماشین آلات جدید تصریح کرد : شهرداری شلمان در راستای بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان، اقدام به خرید یک دستگاه کامیونت برای نصب دستگاه حمل زباله و یک دستگاه وانت نیسان برای کارهای عمرانی و همچنین یک دستگاه موتور سه چرخ برای جمع آوری زباله خشک نموده است.

🔺 احمدی نژاد ضمن اشاره به اهمیت نگهداری صحیح ماشین آلات پر استفاده و استراتژیک ناوگان شهرداری یادآور شد: شهرداری شلمان به همت سرپرست محترم ، جناب آقای دکتر رنجبر؛ لودر شهرداری را که کاملا فرسوده و مستهلک شده بود با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان به طور کامل تعمیر و اصطلاحاً جنرال سرویس نموده و به ناوگان بازگردانده است که جای تقدیر دارد.

🔺 وی با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به نوسازی ناوگان موتوری از محل اعتبارات منابع داخلی شهرداری بوده است اذعان داشت: در حوزه ایمنی نیز ماشین آتش نشانی پس از تعمیرات کامل آماده خدمت رسانی می باشد.

🔺وی در پایان گفت: امیدواریم با خرید این ماشین آلات جدید و نوسازی های انجام گرفته بتوانیم خدمات رسانی بهینه تری به شهروندان عزیز داشته باشیم و این خدمت در سایه اعتماد مردم خوب شهر و همچنین همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و همکاری و همراهی پرسنل شهرداری و حوزه مدیریت شهری انجام پذیرفته است.
از خدمات دیگر شهرداری شلمان می توان به پالت کاری پیاده روی خیابان حضرت امام خمینی (ره) جنب درمانگاه شهید علیپور،تنظیف ورفت وروب کوچه دکترحسابی شهرشلمان،رنک آمیزی دیوار پارک کودک،کاشت درختان بومی ومثمر مرکبات در ساحل رودخانه شلمان رود و شهرشلمان به مناسبت ۱۵اسفند روز درختکاری و آماده باش نیروهای امور خدمات شهری شهرداری شلمان جهت مدیریت پیشگیری حوادث وسوانح احتمالی چهارشنبه اخر سال اشاره کرد.

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …