چاپ مطلب چاپ مطلب

خودمراقبیتی لازمه ی مراقبت از بیت المال است

خودمراقبیتی لازمه ی مراقبت از بیت المال است

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی نماینده ی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع بازرسان و کارشناسان بازرسی کل استان گیلان قرار گرفت.

وی در جمع بازرسان استان به تبیین نقش نظارت و بازرسی در بهبود روند امور در جهت خدمت به مردم و حفاظت از بیت المال پرداخت و اضافه کرد: اولین شرط بازرسی خودمراقبتی است و بازرسان با مراقبت از خود می توانند زمینه ی مراقبت از بیت المال و پیشگیری از انحراف در امور را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در همین راستا مهمترین رسالت سازمان بازرسی را نظارت بر حسن اجرای امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی برشمرد و بر لزوم مراقبت خویشتن به عنوان لازمه ی مراقبت از حق الناس و بیت المال تاکید کرد.

امام جمعه ی رشت در ادامه افزود: مراقبت مقوله ی مهمی است که موجب ارتقاء انسان می شود و این مراقبت باید در ابعادی چون مراقبت از همکاران، کارگزاران و بیت المال نیز تجلی یابد که ماموریت مهم سازمان بازرسی در همین راستا تعریف می شود.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خویش وحدت رویه و تشریک مساعی دست اندرکاران اجرایی و مدیریتی را برای ارتقاء بهره وری در روند ارایه ی خدمات به مردم و انجام ماموریتهای محوله ی سازمانی ضروری دانست.

بازرس کل گیلان نیز در این نشست، گزارشی از روند نظارتها و بازرسی ها برای دفاع از حقوق عامه و تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی و عام المنفعه ارایه کرد و گفت: اولویت اصلی بازرسی حمایت از مدیران باانگیزه و نیروهای سالم، متخصص و خدمتگذار است.

دکتر آقایی همچنین حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را از اولویتهای گیلان برشمرد و تحقق این مهم را مستلزم ایجاد و تقویت یک پنجره ی واحد سرمایه گذاری و مدیریتی عنوان کرد.

بازرس کل گیلان در پایان از تلاشها برای رفع مشکل مصالح طرح های عمرانی استان خبر داد و تصریح کرد: امروز دیگر هیچ طرحی به دلیل نبود مصالح تعطیل نیست

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود در بازدید از محل جمع‌آوری سنبل آبی در رودخانه رادارکومه چمخاله گفت: سنبل آبی تهدید و چالش جدی برای اکوسیستم ۳۵ هکتار از اراضی آبی شهرستان است

فرماندار لنگرود در بازدید از محل جمع‌آوری سنبل آبی در رودخانه رادارکومه چمخاله گفت: سنبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *