چاپ مطلب چاپ مطلب

خوشحالم که عباسی استاندارگیلان شد/ بومی بودن ورزومه پربار از نقاط مثبت استاندار منتخب است خداکند انتخابات را فراموش کرده باشد/ رفیقان و دوستان انتخاباتی دیروز، چالش پیش روی امروز✍️به قلم مدیر مسئول همای خبر

اختصاصی همای خبر/حقیقتا و احتمالا بهترین ره‌آورد دولت آقای رئیسی تا اینجا برای اهالی گیلان، انتخاب یک استاندار بومی برای ماست.
بعداز اینکه گیلان با داشتن سرمایه های اجتماعی فراوان ودر خور، سهمی در کابینه دولت سیزدهم نداشت این نگرانی وجود داشت که دولت اصول‌گرای اقای رئیسی مردم را از این نعمت محروم کند؛ بخصوص که در دولت آقای روحانی دو استاندار غیر بومی (بوشهری) انتخاب شده بود و خصوصا انتخاب جناب زارع استاندار پیشین، شبهات زیادی داشت. به نوعی اواستاندار تحمیلی بر این استان بود و گفته میشد انتخاب استاندارگیلان براساس شایستگی نبوده و صرفا نوعی رفیق بازی یا وابستگی قومی یا مثلا نان قرض دادن بوده است.

مخاطبان رسانه همای خبر مستحضرند
بنده، در آن چند مقاله گذشته ،در مقاله ای از عباسی درکنار چند چهره دیگر به عنوان افرادی ذیصلاح یاد کرده بودم و عنوان نموده بودم دراین شرایط اصلا این استان پذیرا و خواهان استاندار غیر بومی نیست.
الحمدالله آقای عباسی با تکیه بر شناخت کامل از استان و ظرفیت های شخصی مخصوص خود و همچنین داشتن رزومه مناسب چه در وزارت تعاون و چه در بخش تقنین، اکنون میتواند در سمت استاندار سرعت و تاثیر بیشتری در ارائه خدمات داشته باشد.
آشنایی با مشکلات و پتاسیل های این استان در حوزه های کشاورزی ،گردشگری و غیره سبب شده تا ایشان با برخورداری قبلی از شناخت مشکلات و اشراف بر اوضاع کلی و امکانات موجود در گیلان، در کمترین زمان شروع به اجرا و مدیریت نماید.
ضمن آنکه خرسندی دیگر ما از این انتخاب، بدین دلیل است که عباسی شخصیتی معتدل بوده و این اعتدال می تواند از شتاب افراد تندرو جلو گیری کند.
خاصه آنکه بر همگان هویداست فشارهای جناح های سیاسی و بخصوص سهم‌خواهان مدعی ستاد انتخاباتی آقای رئیسی، دست وی را در انتخاب مدیران اصلح باز نخواهند گذاشت ولی انتظار می رود که ایشان در این راه نیز بهترین ها را برگزیند.

عباسی به دلیل اینکه چندین دوره نماینده مردم رودسر بوده، اشرافیت کامل بر قانون دارد.در این دولت سوارشدگان اتوبوس قدرت همان هایی هستند که در کابینه احمدنژاد حضور داشتند. اتوبوسی که فقط با تعویض راننده مواجه شده است.

گیلانیان امیدوارند مسائلی چون اتمام پروژه راه آهن، حل مشکلات کشاورزان ، دامداران وصاحبان صنایع و البته ایجاد اشتغال، از مهمترین اولویت های استاندار منتخب باشد.
و اینکه همواره یک نگرانی هم از استانداران بومی در میان بوده است؛ اینکه مبادا تعصبات قومی و روابط دوستانه معضلات و انتصاباتی ناصحیح را سبب شود و یا مثلا خدای ناخواسته ایجاد رانت و… مانع از اجرای سالم خدمات به استان عزیز گیلان گردد.
ایشان دوستانی در حوزه انتخابیه خود داردکه سالها یار وفادار وی در زمان انتخابات بوده اند و دور از انتظار نیست اگر اکنون از وی توقع بجا اوردن دوستی داشته باشند و صمیمانه خواستار آنیم تا ایشان تخصص گرایی و شایسته سالاری را در حدی اعلا به همگان بیاموزند و نشان دهند.
و باز امیدواریم جناب استاندار عباسی، بفکر حضور در انتخابات مجلس نباشند و با فراغ خاطر نسبت به حل مشکلات قدم بردارند.

برای ایشان آرزوی موفقیت در همه امور داریم و بواسطه این انتخاب برای گیلان عزیزمان روزهایی پر از درخشش و پیشرو آرزومندیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی حجاب و عفاف، از …