چاپ مطلب چاپ مطلب

خیرات و نذر فرهنگی کارخانه‌دار لنگرودی

خیرات و نذر فرهنگی کارخانه‌دار لنگرودی

شرکت اشکان تجارت لنگرود  طی یک  نذر فرهنگی ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال به دانش‌آموزان کم برخوردار استانهای مختلف کشور اهدا کرد

گزارش از همای خبـر – جلال معصومی هیات مدیره کارخانه تولید لوازم‌التحریر  اشکان تجارت ضمن تشکر و قدردانی از سازمان صنعت معدن تجارت کشور و مدیران و همکاران اداره کل صمت گیلان و حمایت های اداره صمت لنگرود گفت: تمامی کارخانه داران و تولید کنندگان از جمله بنده نیاز به حمایت و توجه مسئولان داریم.

این تولیدکننده‌ی خیّـر ضمن خوشامدگویی به  مدیر کل صمت گیلان ، فرماندار لنگرود، امام جمعه لنگرود، نماینده آیت الله سیستانی در لنگرود،  محمددوست رییس اداره صمت لنگرود، فرمانده سپاه لنگرود و رسانه های حاضر اظهار داشت: مفتخریـم که هم اکنون صد نفر از زندانیان این شهر و حتی برخی خانواده های آنان تحت پوشش کارخانه اشکان تجارت هستند و این افراد پس از  طی دوران محکومیت نیز طبق مهارتی که فراگرفته اند میتوانند در این کارخانه به کار ادامه دهند.

جلال معصومی گفت : این کارخانه همچنیـن مفتخر است با ۳۰۰ نفر پرسنل که تا سال آینده به حدود ۵۰۰ نفر خواهد رسید، تولید کننده‌ی  ۲۰ نوع محصول صادراتی است.

هیات مدیره خیر افزود: امیدواریم با حمایتهای مسئولان ، فرماندهی سپاه لنگرود، امام جمعه محترم و همکاران اداره صمت بتوانیـم عملکردهای نوع دوستانه این مرکز تولیدی را گسترش دهیـم.


شرکت تولیدی اشکان تجارت
یکی از برند های صاحب نام و افتخار آفرین در بخش تولید داخلی گیلان است

تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان در مراسم توزیع  بسته‌های هدیه نوشت افزار به سراسر کشور گفت: شرکت اشکان تجارت طی اقدامی خداپسندانه ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر را به خانواده‌های کم بضاعت اهدا کرده است که این عمل شایسته تقدیر بسیار است.

تیمور پورحیدری گفت:  شرکت اشکان تجارت با محوریت لوازم تحریر ۲۰ هزار بسته هدیه در استان گیلان، ۵۵ هزار و ۸۰۳ بسته در تهران، ۱۲ هزار و ۴۳ بسته در خوزستان، ۲ هزار و ۲۸۸ بسته در سیستان و بلوچستان، ۲هزار ۶۴۴ بسته در کرمان، هزار و ۸۹۰ بسته در هرمزگان، ۲ هزار و ۵۵۲ بسته در لرستان، هزار و ۵۹۲ بسته در خراسان رضوی و ۲ هزار و ۸۹۶ بسته در همدان و دیگر استان‌های کشور توزیع نموده است.

پور حیدری با اشاره به اینکه این شرکت یکی از برند های صاحب نام و افتخار آفرین در بخش تولید داخلی است، تصریح کرد: این شرکت گیلانی با دارا بودن ۱۶ خط تولید فعال و تنوع تولید ۷۰۰ نوع کالا با ظرفیت اسمی تولید هر واحد پنج هزار تن در سال و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر بخش اعظمی از تولید لوازم تحریر استان و کشور را تامین می‌کند.

برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور باید تولیدات داخلی را افزایش داد

جلالی، فرماندار لنگرود در همایش توزیع و اهدای ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند حمایت سطح کشور، ضمن تشکر از این نذر فرهنگی و نوع دوستانه شرکت اشکان تجارت تاکید داشت:  تمامی تلاش‌ها باید معطوف به تولید باشد وبرای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور لاجرم باید تولید داشته باشیم.
فرماندار لنگرود ضمن اظهار این مطلب که غربیها در تلاشند این باور را به کشورهای در حال توسعه بدهند که قادر به تولید نیستید و فقیر خواهید بود ، میکوشد تا جوامع مختلف را وابسته به خود نگه دارد.

فرماندار لنگرود خیرین کشور را دارای جایگاهی والا در جامعه و صاحب باقیات و صالحات دانست و گفت: همگی باید بخشی از درآمدهای خود را به خیرات اختصاص دهیـم.

در ادامه این جلسه شیخ محمود رستگاری و نماینده آیت الله سیستانی، حجت الاسلام نقوی، امام جمعه لنگرود در شرح آموزه های دینی و جایگاه ویژه خیرات و دستگیری از همنوع سخنانی ایراد کردند و مدیر عامل کارخانه تولیدی اشکان تجارت را از خیرین صاحبنام شهر معرفی کردند.
حجت الاسلام نقوی گفت: توزیع بسته های نوشت افزار در بین دانش،آنوزان هموطن در واقع گسترش عشق و دوستی و آموزش روحیه همدلی در جامعه است.

اشکان معصومی عضو هیات مدیره شرکت اشکان تجارت نیز با ذکر اینکه این کارخانه تنها تولیدکننده نوشت افزار در گیلان است گفت: بخشی از تولیدات این کارخانه هرساله در شهرها و استانهای مختلف کشور به شکل رایگان توزیع میشود و این هدایا علاوه بر ایجاد حس معنوی فوق العاده برای ما همواره منشأ خیرات و برکات بوده است.

انتهای پیام/ همای خبـر

About نسرین عشقی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …