چاپ مطلب چاپ مطلب

داریوش نظری پاشاکی جانباز ۷۰درصد جنگ تحمیلی کاندیدای شورای شهر لاهیجان

اختصاصی همای گیلان:جانبازان یادگاردوران هشت سال دفاع مقدس وشاهدان عینی برای نسل جدید به حساب می آیند. کسانی که برای دفاع از سرزمین ما وحفظ ناموس ازهمه چیز خود گذشتندودر مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وقتی از انقلاب اسلامی وایثار رزمندگان صحبت می کنیم کلمه عشق سرش را به علامت رضا تکان می دهدوخود را از اسارت معناهای نامفهوم که امروز دامن گیر اوست نجات می دهدوآنها که سفره ای از ادبیات وواژه های ایثارگری یادگاران انقلاب را  پهن نموده اند و در موقع لزوم در جهت رسیدن به اهداف استفاده می کنند به خود می آیند وناخدا گاه روح انسان با دستان توانمند روح خداوندی جسم آلوده مارا کنار می زند و در سرزمین  روح الهی  را از دم خارج می کند. به هر حال واژه ایثار همانند آفتاب است که نیاز به شرح ندارد و به قول مولانا “آفتاب آمد دلیل آفتاب”

داریوش نظری جانباز ۷۰ درصد انقلاب اسلامی از جمله یادگاران  انقلاب است که این بار تصمیم گرفته است تا رشادت های خود را در جبهه عمران وآبادانی شهرش لاهیجان به منصه ظهور بگذارد.اویکی از کاندیداهای شورای شهرلاهیجان است براستی  او شناسنامه انقلاب است .نظری به خوبی واقف است که مردم از او انتظارات زیادی دارند او با قدرت به دنبال خواسته های مردم است. او می گوید شهرداری جولانگاه سیاسیون نیست اینجا جولانگاه مردم است.او معتقد به توزیع امکانات عادلانه است . او جانبازی را محدودیت نمی داند وخدارا به خاطر داده هایش شاکر است وبه خاطر نداشته هایش سپاس می گوید.برای آشنایی با او اهدافش به صورت سریالی با ما همراه باشد.باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …