چاپ مطلب چاپ مطلب

دانش آموزان سرمایه های امروز و آینده سازان فردای کشورند   فرماندار شهرستان رودسر بر ضرورت ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در راستای توسعه و پیشرفت کشور تأکید کرد و گفت‌: دانش آموزان سرمایه های امروز و آینده سازان فردای کشورند

دانش آموزان سرمایه های امروز و آینده سازان فردای کشورند 

 فرماندار شهرستان رودسر بر ضرورت ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در راستای توسعه و پیشرفت کشور تأکید کرد و گفت‌: دانش آموزان سرمایه های امروز و آینده سازان فردای کشورند

دکتر محمد حیدری در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد: امروزه هر چقدر برای رشد و ارتقاء آموزش و پرورش در جامعه تلاش کنیم به توسعه و پیشرفت کشور کمک کرده‌ایم چراکه منجر به تربیت نیروهای مؤثر و کارآمد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای اموزش پرورش یک فضای معنوی وآرامش بخش ودانش محور است گفت :همه ابزارها ،امکانات ونیروی انسانی خبره در بخش های مختلف آموزش وپرورش برای این مأموریت خطیر تعلیم وتربیت در نظام جمهوری اسلامی تجهیز کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر افزود: آنچه که در گذشته انجام شده می‌تواند به عنوان راهنما برای پیشبرد امور وشناسایی مسائل ومشکلات ،پرداختن به آسیب ها از زوایای گوناگون وبرنامه ریزی برای آینده است.

وی افزود: دانش آموزان سرمایه امروز وآینده کشور هستند واگر امروز ،قاطعیت وهوشمندی هرچه تمامتر برای دانش آموزان درهمه محور های گوناگون برنامه ریزی نکنیم فردا دیر خواهد بود.

فرماندار شهرستان رودسر تصریح کرد : هرکشوری که بخواهد در دنیا امروز به بقا وحیات ،امنیت منافع ملی در کارزار جنگ فرهنگی از خود صیانت کند لازم است در خیمه گاه آموزش پرورش سنگر بسازد که نفوذ ناپذیر باشد

وی افزود :این یک تکلیف شرعی اداری ومدیریتی است که بردوش همه ماست که با ابزار علم ودانش ازاین سنگر تعلیم وتربیت بدرستی از آن صیانت کنیم.

دکتر حیدری با بیان اینکه درجنگ بین ظلمت وروشنایی راهبری جز معلم نیست گفت : معلم باکرامت باید دائما مورد تکریم قرار گیرد تا بتواند در این جنگ روانی وعملیات نابرابر بتواند هم دانش آموزان را آماده پذیرش علم ودانش کند ونیزاز کجرویی ها وانحرافات واسیب های اجتماعی مصون کند .

فرماندار شهرستان رودسر تصریح کرد:آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، کانون مهم تعلیم، دانایی، توانایی و خلاقیت است که می‌تواند با تربیت نیروهای ماهر و مستعد، در توسعه همه جانبه نقش بسزایی ایفا کند.

وی گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی کشور به حساب می‌آید و نقش مهمی در برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌کند

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …