چاپ مطلب چاپ مطلب

داوری مرحله‌ی نخست مسابقه‌ی استانی داستان‌نویسی با محوریت مسایل زیست‌محیطی

دبیرخانه جشنواره استانی داستان‌نویسی با محوریت مسایل زیست‌محیطی از پایان داوری مرحله ی نخست با معرفی ۱۵ داستان خبر داد .
همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛به نقل از دبیرخانه‌ی جشنواره داستان‌نویسی با موضوع «تاثیر آلاینده‌ها بر اکوسیستم و محیط‌ زیست انسان و نقش آن در آسیب‌های اجتماعی» زمان دریافت و پذیرش داستانهای این مسابقه در روز بیستم اردیبهشت ۱۴۰۱ و پس از تمدید پنج روزه به پایان رسید و دبیرخانه با دریافت ۵۴ داستان از داستان‌نویسان گیلانی، ساکن یا متولد این استان کار بررسی دسته‌بندی و ارسال داستان به داوران مرحله‌ی اول این جایزه را آغاز کرد.

به گفته منیره سعیدی دبیر جشنواره ؛ پس از اتمام مرحله‌ی اول، پانزده داستان منتخب جهت بررسی و انتخاب سه داستان برگزیده‌ی نهایی به داوران مرحله‌ی دوم سپرده شده است.

این جشنواره توسط موسسه فرهنگی هنری «خانه داستان روایت امروز» و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود، اسامی سه داستان برگزیده‌ و داوران به ‌زودی و در مراسم اختتامیه این مسابقه اعلام خواهد شد.

موسسه فرهنگی وهنری “خانه داستان روایت امروز “به مدیر مسئولی مریم حجتی سعیدی در فروردین ۱۳۹۹ به عنوان یازدهمین موسسه فرهنگی و هنری در شهرستان لاهیجان مجوز گرفت و در زمینه داستان نویسی،نقد کتاب ،ویراستاری ،تصحیح متون،کتابداری تخصصی و عمومی ،تندخوانی،قصه گویی،نقالی، شعر و نویسندگی فعالیت می کند. سومین دوره جایزه ادبی نجدی با همکاری همین موسسه برگزار شد.

در کنار جشنواره داستان‌نویسی ، جشنواره های استانی: اولین نشان شعری م.موید ، تصویر گری تذرو ،جشنواره مجری شو ستاره فیروزه ای ویژه منطقه ی گیلان و مازندران و یازدهمین جشنواره کشوری تئاتر خیابانی شهروند در نیمه اول ۱۴۰۱ در لاهیجان برگزار می گردد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …