چاپ مطلب چاپ مطلب

درآمد میلیاردی صداوسیما و همشهری از راه «پدیده»

همای گیلان:آن‌طور که صورت‌های مالی پروژه پدیده شاندیز نشان می‌دهد، این شرکت در سال گذشته حدود ۱۰. ۵ میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کرده است.

پدیده0

پدیده شاندیز» در سال گذشته رقم قابل توجهی را برای تبلیغات در صداوسیما هزینه کرده است.

آن‌طور که صورت‌های مالی پروژه پدیده شاندیز نشان می‌دهد، این شرکت در سال گذشته حدود ۱۰. ۵ میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما هزینه کرده است.

البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامه‌ها هم از آن بهره برده‌اند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود ۱. ۴ میلیارد تومان، روزنامه ایران ۹۰۰ میلیون تومان و روزنامه جام جم ۷۷۰ میلیون تومان از این بابت درآمد داشته‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی گیلانشهر

این ارقام نشان می‌دهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیش‌پرداخت تبلیغات در صداوسیما و سه روزنامه، در سال ۹۲ عددی بالغ بر ۱۳. ۵ میلیارد تومان هزینه کرده است. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت‌ در همایش‌ها و تهیه گسترده اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است./آنا

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان؛ درجنگ جهانی روایت ها حضور داریم / خبرنگاران دستاوردهای نظام را روایت کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان؛ درجنگ جهانی روایت ها حضور داریم / خبرنگاران دستاوردهای نظام را روایت کنند