چاپ مطلب چاپ مطلب

درافتتاح آسفالت راه روستایی طالش محله  مطرح شد:تهیه طرح هادی برای ۷۱ روستا از ۲۰۸ روستای لنگرود

اختصاصی همای گیلان:پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود با حضور نماینده مردم شهرستان لنگرود، فرماندار، بخشدار مرکزی، برخی ازمسئولین، دهیار و شورای روستای طالش محله و جمعی از مردم روستا به بهره برداری رسید.

4

رنجبر بخشدار مرکزی لنگرود ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت : ایام دهه فجر یادآور انقلاب است، انقلابی که به مساعدت و یاری خود مردم به ثمر رسیده ، مردمی که هیچگاه  انتظاری فراتر از حد توان از مسئولین نداشته و نخواهند داشت.

در این مراسم رحیمی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود ضمن تبریک یوم ا.. دهه فجر گفت : بنیاد انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین ۵۸ به فرمان امام راحل جهت خانه دارد کردن روستاییان و افراد کم درآمد تاسیس شد.

رحیمی بیان داشت : در شهرستان لنگرود ۲۰۸ روستا وجود دارد که برای ۷۱ روستا طرح هادی تهیه شده و در سال ۹۳ برای مابقی روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز در حال تهیه می باشد.

وی تصریح کرد : خیلی خوشحالیم که در این ایام توانستیم  آسفالت ۵  راه روستایی نالکیاشهر، جدانوکر، لوکلایه ،پاپکیاده و طالش محله با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان  را به بهره برداری برسانیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنگرود بیان داشت : این بنیاد در ۳۰ روستا طرح هادی را اجرا نموده و در ۳۳ روستای دیگر با همکاری اداره ثبت توانسته است ۱۳۰۰۰ فقره سند تحویل روستاییان دهد.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس نیز در این مراسم گفت : مهر قانونی که در مجلس وضع می شود، در واقع انتخاب شما مردم است. ما به نمایندگی از شما مردم گام برداریم و  این مصوباتی که از سوی شما وضع می گردد راه قوه مجریه و مقننه را مشخص می کند.

لاهوتی تصریح داشت : نظامی که بر اساس مردم سالاری دینی برپا شده است یقینا از آغاز دشمنانی داشته  و خواهد داشت و مسلما هیچ نظامی همچون نظام جمهوری اسلامی ایران یارای مقابله با این دشمنان را نداشته است.

وی با بیان این جمله که مردم ولی نعمت ما هستند گفت : ما باید قول اعمالی را بدهیم که بتوانیم آن را انجام دهیم. آسفالت روستای طالش محله یکی از در خواست های بحق مردم این روستا بوده است که این امر امروز به بهره برداری رسیده است.

لاهوتی بیان داشت : اعتبار مربوط به سیل اخیر تامین شده، تا چند روز آینده تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و مشکل گابیون بندی و دیوارکشی حاشیه رودخانه  طالش محله نیز رفع خواهد گردید.
در حاشیه مراسم گفتگویی باحسین محمد خواه دهیار روستای طالش محله  ومجید محمدزاده داشته ایم که با هم آن را می خوانیم :حسین محمد خواه دهیار روستای طالش محله در این گفتگو به برخی از عملکرد دهیار و شورای دوره چهارم روستای طالش محله پرداخت و گفت : آسفالت سطح روستا با همکاری بنیاد مسکن شهرستان، پیگیری برای ساخت خانه بهداشت با همکاری شبکه بهداشت شهرستان که خوشبختانه ساختمان اولیه ساخته شده در مرحله گچ کشی است و بزودی نیز افتتاح می شود.

محمد خواه افزود : دریافت ماشین حمل زباله با همکاری فرمانداری و نماینده محترم برای رفع مشکل دفع زباله و همچنین پیگیری مداوم برای نصب پل هوایی به دلیل حادثه خیز بودن منطقه از مهمترین عملکرد دهیاری و شورای طالش محله در این دوره می باشد.

در این گفتگو  محمد زاده رئیس شورای روستای طالش محله به نمایندگی از دیگر اعضا به معرفی برخی از مشکلات روستا پرداخت و بیان داشت : نداشتن ساختمان دهیاری برای تجمع دهیار و شورا  برای رسیدگی به مشکلات مردم، فرسودگی شبکه برق روستا، نبود اگو برای دفع بهداشتی فاضلاب و همچنین خرابی دیوار کشی حاشیه رودخانه در اثر سیل اخیر مشکلاتی را به همراه داشته است که امیدواریم بزودی شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی همچنین گفت :  نداشتن ساختمان پایگاه بسیج ، نداشتن حسینیه خواهران و همچنین نبود دوربرگردان  برای ورود به روستا از در خواست های بحق مردم روستا می باشد.

شایان ذکر است سید نوری هاشمی پور وسید ه مریم عسگریدیگر اعضای این محل را تشکیل می دهند.

3 2 1 5

 

 

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …