چاپ مطلب چاپ مطلب

درخشان:قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شد/ امارات بهترین گزینه میزبانی از الاهلی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم الاهلی عربستان به اندازه تیم های الهلال عربستان و العین امارات قدرتمند نیست و قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شد.

درخشان: تیم الاهلی عربستان به اندازه دیگر رقبا قدرتمند نیستهمای گیلان؛ حمید درخشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: به نظرم قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شده است و الاهلی عربستان نسبت به تیم های فوتبال الهلال و العین ضعیف تر است. بر این اساس پرسپولیس با یک بازی هجومی و متفکرانه می تواند به مرحله نیمه نهایی صعود کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس تجربه خوبی مقابل تیم الهلال عربستان بدست آورده و می داند که به چه صورت باید برابر الاهلی عربستان قرار بگیرد. 
پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در خارج از خانه باید برابر الاهلی عربستان صف آرایی کند، بیان کرد: به نظرم باشگاه پرسپولیس باید کشور امارات را به عنوان محل دیدار خود برابر الاهلی عربستان انتخاب کند چرا که ایرانی های زیادی در امارات هستند و پرسپولیس در این کشور تنها نیست و هواداران ایرانی این تیم را تشویق می کنند. تیم پرسپولیس در کشورهای شرقی تماشاچی ندارد و در این کشورها نمی تواند میزبانی خوبی از تیم الاهلی عربستان داشته باشد. 
درخشان درباره راهکار پرسپولیس برای مقابله با تیم الاهلی عربستان گفت: تیم الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم ذوب آهن هم گروه بود و آن چنان قدرتمند برابر نماینده اصفهانی ما قدرتمند ظاهر نشد. براین اساس پرسپولیس با شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم الاهلی عربستان  می تواند این تیم عربستانی را شکست بدهد و به مرحله بعد صعود کند. 
وی در ادامه عنوان کرد: نیمکت پرسپولیس در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند نبود اما پرسپولیس این فرصت را دارد با تقویت هر سه خطوط خود در نقل و انتقالات با تمام قوا به مصاف الاهلی عربستان برود. 
پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم پرسپولیس می تواند در ۲ بازی رفت و برگشت از سد الاهلی عربستان بگذرد و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. 

About عطیه نصرتی

Check Also

انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین المللی اندونزی

  انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین …