چاپ مطلب چاپ مطلب

درخشش دبیرستان دوره اول دخترانه سما لاهیجان در جشنواره کشوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی


همای گیلان، دبیرستان دوره اول دخترانه سما واحد لاهیجان در هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدرسه برتر سازمان سما انتخاب شد و افتخاری دیگر بر افتخارات سما لاهیجان افزود.
در ویژه برنامه این جشنواره نیز از سرکار خانم پیمانه جاماسبی رابط پژوهشی مدرسه تقدیر گردید.
دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیر و دست اندرکاران دبیرستان دوره اول سما لاهیجان، از مدارس سما به عنوان مدارس شاخص نام برد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که با به روزترین امکانات آموزشی در خدمت شهروندان عزیز باشیم و دانش آموزانی موفق تحویل جامعه دهیم.
ضیاظریفی پرداختن به مسائل فرهنگی در کنار مسائل آموزشی را از ویژگی های منحصر به فرد مدارس سما لاهیجان عنوان نمود و اظهار داشت: در مدارس سما بنا داریم که «آموزش» و «پرورش» را به معنای واقعی در دانش آموزان مان نهادینه کنیم تا در آینده بتوانند افرادی موفق برای جامعه و همچنین خادم کشور باشند.
لازم به ذکر است که مجموعه سما لاهیجان برای سومین سال متوالی برگزیده جشنواره فرهیختگان می شود. در سال ۹۶ آموزشکده سما لاهیجان و در سال ۹۷ دبستان دخترانه سبز سما و امسال نیز دبیرستان دوره اول دخترانه سما لاهیجان حایز عناوبن برتر در جشنواره فرهیختگان گردیدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …