چاپ مطلب چاپ مطلب

درخواست ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان از رییس کل دادگستری گیلان؛ مدیرانی که پشت میز خود دستگیر شده اند یا همچنان مشغول فعالیت هستند باید مجازات شوند

همای گیلان، ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان در نامه ای از رییس کل دادگستری گیلان خواست ، مدیرانی که پشت میز خود دستگیر شده اند یا همچنان مشغول فعالیت هستند با اولویت مجازات شوند.

در مشروح این نامه آمده است ؛

« برخی مدیران گیلان ، جیبشان ، میزشان ، و کیفشان ، آباد شد »
مردم تشنه عدالتند و از مردان عدالت و مجاهدان و مبارزان با ظلم و بی عدالتی خوششان می آید و استقبال می‌کنند .

?رییس کل محترم دادگستری

اینجا ،استان گیلان، مردمانی نجیب ، خداترس و هوشیار دارد .
سالهای متمادی مدیریت این استان در اختیار برخی نا اهلان و نا محرمان بوده است.
البته مدیرانی لایق هم حضور داشتند که بعضاً از خدای متعال نمره قبولی دریافت کرده اند .

?آقای رییس کل ،

مدیریت این استان در بسیاری از دوران‌ها و دولتها دست افرادی نا اهل بوده و برای ما شرم آور است که تعدادی از مدیران دولت روحانی به دلیل پول پرستی و سود جویی، پشت میز کارشان دستگیر و روانه زندان شدند ،

?معلوم است که باید از همه دستگاه های مسئول و دادگستری تشکر شود و این ستاد از دادگستری و دستگاه عدالت متشکر است و خواهان اشد مجازات برای مدیران متخلف ، چه آنان که در چنگال عدالت گرفتار آمدند و چه کسانی که در این استان به مدیریت اشتغال دارند، می باشد .

?آقای رییس کل ،

شما را به خدا ملاحظه احدی را نکنید .
انتظار داریم مدیران دستگاه های ناظر که در تایید مدیران نالایق مماشات کردند،
مدیران ارشدی که افراد نااهل را مسولیت دادند ،
نمایندگانی که از افراد نا اهل برای مدیریت های استانی حمایت کرده و بعضا آلوده شدند،
همه و همه را مسئول بدانید و باید نزد دستگاه عدالت پاسخگو باشند .
بخدا مسئولیم اگر فریاد نزنیم و به وظیفه ذاتی خود عمل نکنیم.

?مدیران نادانی که دستشان به بیت المال آلوده شده ، آنان که یادشان رفته چه خون‌هایی بر زمین ریخته ، نفهمیدند که نه تنها به سازمان و نهاد خود و خانواده خود خیانت کردند ، بلکه بزرگترین ضربه را به حیثیت جامعه وارد ساختند ، نباید در ردیف کاندیداهای انتخابات مجلس قرار گیرند.
جیبشان، میزشان، کیفشان آباد شد ولی به اعتبار این نظام ضربه زدند و مردمانی را دلسرد کردند.

?ما ضمن تشکر از ریاست محترم قوه قضاییه ، از جنابعالی که بحمدالله فرهیخته و دانا و قانون‌مدار هستید انتظار داریم ، پرونده های مدیران نالایق را با اولویت اول مورد بررسی قرار دهید و احکام نهایی را برای آنان صادر کنید تا درس عبرتی باشد برای دیگران .

?آقای رییس کل

در این استان عده ای همواره بدنبال سهم خواهی جناحی و حزبی بوده و مدیریت استان را ارث اجدادی خود میدانند ،
آنان رمز ماندگاری در پست‌ها را در همه دولت‌ها و با هر گرایشی یاد گرفته اند. فلذا در همه دوران های این انقلاب این جماعت بعضاً فتنه گر مدیریت های کلان و ریز استانی را در اختیار داشته‌اند .
اکنون نیز که دوران کهولت را طی می‌کنند، تلاششان این است که فرزندان و دامادها و خواهر زاده ها و عوامل وابسته خود را به مدیر ارشد استان که کم تجربه و یا نا آشنای به این استان مظلوم است ، تحمیل کنند.

? حامیان تهران نشین این نوع جانوران ماندگار ، کسانی هستند که از این مردم مظلوم رای گرفته و وارد مجلس شدند و اکنون در کنار رییس جمهور جا خوش کرده و این مدیران نالایق را یا به تهران کشانده و در دستگاه های گوناگون پست و مقام میدهد و یا در همین استان از آنان حمایت میکند.

?آقای رییس کل

شما را بخدا، نااهلان را در هر پست و مقامی که هستند به زیر بکشید و آنان را محاکمه و رسوا کنید ،و بدانید ما حامی شما هستیم .

ستاد امر بمعروف و نهی از منکر استان گیلان
بیست وششم آذر ماه ۹۸

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …