چاپ مطلب چاپ مطلب

دردومین روزازهفته دولت آسفالت معابر روستای کرف پشته تازه ابادسیاهکل افتتاح وبه بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان:ضیا خوشدل رئیس بنیادمسکن سیاهکل درمراسم افتتاح اسفالت روستایی کرف پشته که باحضور عباسی معاون فرماندار وجمعی ازمسئولین برگزارشدگفت:امروزدرافتتاحیه یکی ازپروژه هایی هستیم که در پایان سال ۹۸ به اتمام و بهره برداری رسید است .


وی افزود:دراین ایام دوپروژه افتتاح وبه بهره برداری می رسد که یکی از این پروژه ها اجرای آسفالت روستای چالشم و پروژه ی دیگر که به صورت نمادین افتتاح می شودپروژه ی آسفالت معابر روستای کرف پشته تازه اباد، در۲ مرحله می باشد.
وی اضافه کرد:یک مرحله در معبر اصلی روستا به طول۸۵۰متر که ابتدا و انتها به روستای کرف پشته گالشی متصل میشود با ۲معبر فرعی به طول ۲۰۰ متر که این معبر حدود۶۰_۷۰ خانوار را پوشش می دهد که به عنوان خدمات عمومی دولت حساب میشود. که هم اکنون شاهدافتتاح آن هستیم.
خوشدل اذعان داشت:امیدواریم که توانسته باشیم با امکانات بهتر وبیشتر خدمات بهتری را به این مردم – که به حق باید این خدمات صادقانه و خالصانه باشد- ارائه دهیم و بتونیم بیشتر در خدمتشان باشیم
رئیس بنیادمسکن سیاهکل تصریح کرد:جهت افتتاح این پروژه ۲۸۳میلیون تومان از ردیف اعتبارات ۹۷_۹۸ هزینه شده است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …