چاپ مطلب چاپ مطلب

درمراسم برگزاری مانور زلزله در آستانه اشرفیه مطرح شد:مهمترین عامل در کم کردن تلفات زلزله آموزش صحیح است

اختصاصی همای گیلان:در این مانور که فرماندار ، رئیس هلال احمر، مدیر اداره آموزش وپرورش ، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان آستانه حضور داشتند ، مقبول رئیس هلال احمر آستانه اشرفیه در بین دانش آموزان دبیرستان بوعلی سینا با اشاره به اینکه ، بیشترین تلفات جانی در زمان زلزله مربوط به نحوه خروج می باشد

3 - Copy

واکثر کشته شدگان در این حوادث کودکان و زنان هستند از دانش آموزان خواست تا با شرکت در کلاس های رایگان هلال احمر ، نحوه پناهگیری ، شناسایی نقاط امن خانه و خروج اصطراری را فرا گیرند.
فرمانداد آستانه نیز ضمن تشکر ازاداره هلال احمر وهمکاری دانش آموزان برای اجرای این مانور گفت : انسان باید در مقابل بلایای طبیعی و سختی های آن از پیش آماده باشد.
اسماعیلیان با بیان اینکه در جهان ۵۳ مورد بلایای طبیعی وجود دارد که ۴۸ مورد آن در ایران ثبت گردیده است افزود : مباره با بلایای طبیعی از جمله زلزله از اهمییت بالایی برخوردار است و همه ما نیاز به آموزش داریم.
وی همچنین از دانش آموزان خواست تا با شرکت در کلاس های آموزشی هلال احمر با ارتقای توانایی های فردی علاوه بر خود به اقشارآسیب پذیر به ویژه کودکان ، بانوان وسالمندان نیز کمک کنند.

2 - Copy 1 - Copy 4 - Copy5

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …