چاپ مطلب چاپ مطلب

درگیری شدید در شهرداری لنگرود / چگونه با وجود اوضاع وخیم مالی برخی از بستگان شورای شهر در مجموعه شهرداری مشغول به کار شده اند!؟

همای گیلان: شورای اسلامی شهر لنگرود متشکل از ۹عضو اصلی و ۴ عضو علی البدل است که ریاست آن را امروز ، رحیم شیخ طاهر بر عهده دارد.
ریاستی که پس از عبور یک دوره پر از حواشی گوناگون به دست وی رسیده است؛ از نحوه آوردن شهردار اول (انصاری) با حمایت نماینده شهر تا برکناری و نحوه انتخاب شهردار دوم (گلباغی) و روی کار آمدن شهردار سوم ( کحالی ) .
 در ماه های گذشته تقریبا به همه ابعاد و تحرکات شورای شهر لنگرود که در بکارگیری بستگان و نزدیکان خود در مجموعه شهرداری این شهر انجام داده است ، 
ظهر امروز خبری از شهرداری لنگرود به بیرون مخابره شد که شاید نقطه پایانی باشد برهمه مواردی که طی ۳ سال گذشته در مجموعه شورا و شهرداری لنگرود اتفاق افتاده است.

درگیری شدید و ضرب و شتم یکی از کارگران شهرداری با شهردار و قائم مقام طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه ، ظهر امروز یکی از کارگران شرکتی شهرداری لنگرود که طی ۴ ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده به دفتر شهردار لنگرود مراجعه می کند و پس از بی توجهی و قانع نشدن و براثر فشار روانی حاصل از مشکلات اقتصادی و خانوادگی با شهردار و قائم مقام شهرداری لنگرود درگیر می شود و که این درگیری منجر به جراحت شدید انصار ، قائم مقام شهرداری و درگیری لفظی با رضا کحالی می شود.
نارضایتی ها از کمبود منابع مالی ، معوقات و عدم پرداخت حقوق جمعی از کارکنان شهرداری لنگرود و مهمتر جذب برخی از بستگان شورای شهر لنگرود در شهرداری لنگرود موجب افزایش نارضایتی ها شده است.
اضافه می کند ؛ شاید مهمترین سوالی که امروز در ذهن مخاطبان ما ایجاد شود این موضوع است که چگونه می شود ، با وجود این اوضاع وخیم مالی برخی از بستگان شورای شهر لنگرود در مجموعه شهرداری مشغول به کار شده اند!؟
طی هفته جاری که به درخواست مکرر مخاطبان تابناک صورت گرفته ؛ به صورت کامل به بررسی ابعاد مختلف و بازخورد این ماجرا و جذب نامتعارف برخی از بستگان شورای شهر لنگرود را از مسئولین بلندپایه استان و شهرستان جویا خواهیم شد.//تابناک

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …