چاپ مطلب چاپ مطلب

در اعتراض به اهانت ساخت مقدس پیامبر (ص) فریاد لبیک یا رسول‌الله (ص) و «من عاشق محمد هستم» در گیلان طنین‌انداز شد

همای گیلان:تظاهرات محکومیت رسانه‌های استکباری در اهانت به پیامبر (ص) توسط نمازگزاران گیلانی با شعار «لبیک یا رسول‌الله (ص)» و «من عاشق محمد هستم» برگزار شد.
13930109000207_PhotoA
فریاد لبیک یا رسول‌الله (ص) و «من عاشق محمد هستم» در گیلان طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به دنبال اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) نمازگزاران گیلانی مانند دیگر شهرهای کشور پس از اقامه نماز جمعه در برابر حرمت‌شکنی سخیفانه نشریه‌ای که با پشتوانه صهیونیست‌ها به اجرای پروژه شکاف بین مسلمانان می‌پردازد تظاهرات کردند.

تظاهرات محکومیت رسانه‌های استکباری در اهانت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) با شعار «لبیک یا رسول‌الله (ص) و «من عاشق محمد هستم» در نقاط مختلف گیلان برگزار شد و تظاهر کنندگان خشم و نفرت خود از این اقدام نشریه فرانسوی و حامیان آن را به دنیا نشان دادند.

در رشت تظاهر کنندگان از میدان مصلا تا فرهنگ این شهر به تظاهرات پرداختند و اقدام رسانه تحت نفوذ صهیونیستی و استکبار «شارلی ابدو» را محکوم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در حاشیه این تظاهرات به خبرنگار فارس عنوان کرد: اگر کسی به بهانه آزادی بیان به باور مسلمانان اهانت کند با مشت کوبنده مسلمانان مواجه می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، اسلام هراسی و سرکوب مسلمانان را از دلایل این توهین مزورانه نشریه فرانسوی دانست و یادآور شد: دنیای غرب از گسترش اسلام در هراس است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم گیلان همزمان با سراسر کشور خشم و نفرت خود را از این اقدام نشریه فرانسوی نشان می دهند، خاطرنشان کرد: هتک حرمت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) از سوی هر کشور، سازمان، نشریه و رسانه‌ای محکوم است.
/فارس

About سردبیر ارشد

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …