چاپ مطلب چاپ مطلب

در اولین روز از هفته دولت ۹ طرح عمرانی و عامل منفعه شهرستان رودسر به بهره برداری رسید

بهره برداری از ۹ پروژه و طرح عمرانی و خدماتی در رودسر به مناسبت آغاز هفته دولت با حضورˈحجت-الاسلام-والمسلمین-ˈمحمدعلی-دستجردیˈ مسوولان در گلزار شهدا، دیدار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان آغاز شد.
امام جمعه رودسر در اولین روز از هفته دولت در مراسم دیدار فرماندار و مسوولان دستگاه اجرایی این شهرستان، همکاری ملت و دولت را از مظاهر پسندیده و مورد سفارش دانست و گفت: خدمت بدون منت به مردم و خالصانه را شهیدان رجایی و باهنر در این کشور نهادینه کردند که باید به عنوان یک الگو نصب العین مسوولان برای خدمتگزاری به مردم باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دستجردی امام جمعه رودسر  با تبریک هفته دولت به مردم و تمامی مسوولان بیان کرد: خدمت کردن به مردم توفیقی است که نصیب هرکس نمی شود و امروز مدیران این فرصت را مغتنم بدانند.
وی با اشاره به اصل سوم قانون اساسی در خصوص وظایف دولت بیان کرد: طبق این اصل وظایفی که دولت در این راستا عهده دار است توقعات را نیز در سطح جامعه زیاد کرده و بر همین اساس مردم انتظارات خود را از دولت مطالبه می کنند.
حجت الاسلام دستجردی  گفت: ۱۴ وظیفه در همین اصل سوم قانون اساسی برعهده دولت گذاشته شده که مهمترین آن پرداختن به فرهنگ جامعه است؛ رفع تبعیضات ناروا، ایجاد نظام اداری صحیح و غیره از دیگر موارد ذکر شده در این راستا است.
حجت الاسلام دستجردی در خصوص همکاری شفاف رسانه ها با دولت برای پیشبرد اهداف نظام یادآور شد: برخورد درست و بدون غرض از سوی رساته ها با موضوعات مختلف از دیگر مواردی است که مورد انتظار همگان می باشد.
وی در ادامه یکی از راههای ایجاد اشتغال و فراهم سازی ساز و کارهای سرمایه گذاری در کشور ایجاد امنیت است که نقش و پایه اصلی این مهم بدست توانمند نیروهای انتظامی شکل می گیرد.IMG_0967_wm-130x150
امیرجانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسرنیز در ادامه ضمن آغازهفته دولت اظهار کرد هفته دولت امسال با استقرار دولت تدبیروامید پیوند زده شده است و امسال این برنامه‌ها با شعار آرامش و امید برگزار می‌شود،آرامشی که نشات گرفته از تلاشهای شبانه روزی مجریان سیاست و یاوران دولت است .
فرماندار رودسر در ادامه به کل پروژه های عمرانی از ابتدای سال تاکنون از محل اعتبارات استانی اشاره داشت و افزود : این اعتبارات از تملک دارایی ها و سرمایه های ۲ درصد حاصل از فروش نفت و گاز و همچنین ماده ۱۸۰ تعریف شده است
به گفته جانبازی‌ رودسری ، ۲۸۵ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان در رودسر اجرا و عملیاتی شده است که این منابع در حال تثبیت است و امیدواریم اعتبارات دیگری را هم در حد ظرفیت و پتانسیل شهرستان تعریف نماییم
نماینده عالی دولت در شهرستان افتتاح بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی و عام‌المنفعه را از برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد و افزود: در هفته دولت امسال ۱۴۸ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی افتتاح می‌شود.
وی ۱۴ میلیارد تومان از این مبلغ را توسط بخش دولتی و ۳۵ درصد را توسط بخش خصوصی ذکر کرد و گفت: راه و شهرسازی، کمیته امداد، گردشگری، بهزیستی، کشاورزی، برق‌رسانی، آبرسانی و… از جمله طرح‌های قابل افتتاح است.
به گزارش همای گیلان صبح امروز۳۷ پروژه های شهرداری رودسر بااعتبار ۳۶ میلیارد ریال , افتتاح پروژه های نوسازی مدارس استان , آموزش پرورش رودسر , مدرسه شهداء روشنابسر , شهید ندیمی لشکاجان و الزهرا حسن را بااعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان در زمینه مقاوم سازی , زیباسازی , تغییر سیستم گرمایشی , افتتاح ۷پروژه های راه و شهرسازی  با اعتبار  دو ونیم میلیارد تومان , ۵۱۵پروژه برق رسانی با اعتبار داخلی ۳۹میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال , بهره برداری از از ۳ گلزاربه تعداد ۱۱ شهید در روستاهای کلکا سرا , گوا سرا و گرمجان با اعتبار ۲۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی و تملک
دارایی استان , افتتاح پرژه جهاد کشاورزی با عنوان بانک نشای برنج با هدف مکانیزاسیون شدن کشاورزی منطقه  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال  ,  افتتاح سه طرح شیلاتی با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال ,  پروژه آب شهری در زمینه راه اندازی دیزل ژنراتور ۳۵۰kwدر تاسیسات آب رسانی با اعتبار ۳۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات خشک سالی و مدیریت بحران و تملک دارایی استان و ۸ پروژه عمرانی بنیاد مسکن با اعتبار ۲میلیارد و  ۳۲۰میلیون ریال  با حضور مسولین شهرستانی به بهره برداری رسید .
گفتنی است  در هفته دولت ۱۴۸ طرح عمرانی و عامل منفعه با اعتبار بیست میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که سهم بخش دولتی ۱۴ میلیارد و شش میلیارد هم سهم بخش خصوصی می باشد که در تمامی ۴ بخش و ۵ شهر ستان رودسر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

 

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …