چاپ مطلب چاپ مطلب

در اولین همایش روابط عمومی های ادارات املش: مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان: روابط عمومیها چشم،گوش و زبان یک دستگاه هستند/فرماندار املش: روابط عمومی پیشانی فرهنگی و رویکرد تمام نمای نظام در حقوق اساسی است

باحضور مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان اولین همایش روابط عمومیهای ادارات درشهرستان املش برگزارشد.
اختصاصی همای گیلان، دراین همایش که اصحاب رسانه و مسوولین روابط عمومیهای ادارات این شهرستان حضور داشتند،یونس محمودی،فرمانداراملش ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران املش درهمه صحنه ها گفت:نقش روابط عمومی هایعنی؛تبیین وتسریع ،یعنی ایجاد کننده روابط فی مابین دستگاهها و کارگزاران درست با جوامع انسانی هستند.
فرماندار املش بابیان اینکه روابط عمومی پیشانی فرهنگی و رویکرد تمام نمای نظام و ساختار اجرایی دولت به معنای عام در حقوق اساسی است افزود:روابط عمومی در دستگاههای اجرایی،دستگاه متفکر،اندیشمند وفکور است و تعیین کننده روابط انسانی عامل و متعامل می‌باشد.
وی اضافه کرد:قدرت تحلیلگری و رسانه ای روابط عمومی ها باید بسیار بالا باشد.

محمودی درادامه تصریح کرد:روابط عمومی هر دستگاه بعنوان عنصر زبان و بیان بوده و تعیین کننده روابط اقتصادی،اجتماعی و اخلاقی آن نظام است با عناصر تحت الامر چه در حوزه اقتصادی و چه اخلاقی وی روابط عمومی را عنصر زنده هر دستگاه و بال پرواز هر مدیردانست که باید شفاف،قاطع ،پایدار بوده و تفکرش واقع بینانه باشد حرف اول و اخر را در اداره بزند.
درادامه عاطفی،مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان بابیان اینکه روابط عمومیها چشم ،گوش وزبان یک دستگاه هستند گفت:کار روابط عمومی صرفا بیان عملکرد ادارات نیست روابط هم باید ایده خود را شفاف،بدون لکنت بامدیر خود درمیان بگذارد،صحبت کارشناسان را بشنودودر عین حال هم واجب است عملکرد دستگاه مربوطه خودرا با شفاف ترین وجه به مردم اعلام کند.
وی با انتقاد به اینکه متاسفانه ضعف در حوزه روابط عمومی ادارات بخصوص درشهرستانها سبب شده که اطلاع رسانی کافی و وافی انجام نگیرد افزود:امروز عصر ارتباطات است بحث سرعت،دقت و کیفیت اخبار بسیار مهم است امروز حتی مناسبتهای جهانی نیز با یک توئیت انجام میشود .
مدیرکل روابط عمومیهای استانداری گیلان درادامه تصریح کرد: فضای مجازی علی رغم نقاط قوت زیاد ازجمله سرعت درانتشار اخبار متاسفانه مرکز شایعات است که اطلاع رسانی درست واصولی روابط عمومی های ادارات میتواند جلوی بسیاری از این شایعات را بگیرد.
وی درپایان ضمن دعوت روابط عمومیهای ادارات شهرستان املش به بیان عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای مردم از تشکیل شورای روابط عمومی ها در استان و متعاقب آن در شهرستانها ازجمله شهرستان املش دراینده نزدیک خبر داد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …