چاپ مطلب چاپ مطلب

در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند به دشت پرملال ما پرنده پر نمی زند علیرضا مددی مژدهی / فعال سیاسی و فرهنگی

اختصاصی همای گیلان:امروزه شاید بدلیل انفجار قیمت ها ، خصوصا قیمت دلار و سکه – که بر سایر کالإها و مایحتاج مردم مستقیما مؤثر است – مردم عزیز کشورمان با ایات سوره مبارکه کهف اشناتر باشند و بتوانند با شگفت زده شدن ان اصحاب راحت تَر ارتباط کنند .

رییس جمهوری محترم که الحق والانصاف شیک پوش هستند و برای استفاده از ماسک هم حتی از این قاعده پیروی می فرمایند ،در افاضه اخیرشان فرمودند : بیشتر مردم از امام حسن ( ع) درخواست صلح داشتند .

حالا که مشغول تقریر هستم به این نگاه ژرف ایشان ، در استانه سالروز شهادت ان امام همام ، احسنت نثار می کنم، ولی از سوی اکثریت قاطع مردم به ایشان می گویم :
اقای دکتر روحانی ! مردم می خواهند وزیرناکارامد اقتصادتان را عوض کنید .

من باور دارم که تحریم های ظالمانه موثرند ولی هم چنان اعتقاد دارم که صرفا به جای دادن ادرس کأخ سفید ، مردم ادرس های نزدیک تری را هم می شناسند ، اقای رییس جمهور صدای مردم عصر امام حسن در ۶١ قمری را شنیدید ، لطفا صدای مردم در ١٣٩٩ شمسی را هم بشنوید.

کاش مردم ، جامعه رسانه ای ، نخبگان و کارشناسان اقتصادی عزل وزیر اقتصاد را به مطالبه اشکار مبدل سازند ، گرچه خورشیدی که بر هیّئت محترم دولت می تأبد ، همان افتابی نیست که ما مردم در سایه اش ارام می گیریم !

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …