چاپ مطلب چاپ مطلب

در بازدید خبرنگاران عنوان شد: پروژه اتصالات خط ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت قبل از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

در بازدید خبرنگاران عنوان شد:

پروژه اتصالات خط ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت قبل از پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

محبت بیژن مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع و تامین برق مطمئن مشترکان در غرب شهر رشت از جمله اهداف این پروژه می باشد.

بیژن با اعلام این خبر در بازدید خبرنگاران از پروژه افزود: پروژه ورود و خروج خط دومداره ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – سیادتی – پونل تا پست غرب به طول تقریبی ۱/۴ کیلومتر، نقش مهمی در جلوگیری از بروز خاموشی های گسترده در مناطق غرب شهر رشت بخصوص در پیک بار و شرایط بحرانی شبکه دارد.
مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه افزود: با بهره برداری از این پروژه، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع شهر رشت، امکان تغذیه مطمئن تر مشترکین موجود فراهم می شود. همچنین به دلیل افزایش ظرفیت جریانی خط، امکان افزایش ظرفیت پست و تأمین برق مشترکین جدید در سال های آتی میسر خواهد شد.
بیژن با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۴۰۱ آغاز شده، اضافه کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی و با اعتبار ۱۳۹ میلیارد ریال، برای ۲۵ نفر به صورت موقت و برای ۳ نفر بطور مستقیم اشتغال زایی ایجاد کرده است.

img_4178.jpgimg_4220.jpgimg_4258.jpg

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت …