چاپ مطلب چاپ مطلب

در بازدید فرماندار شهرستان لاهیجان از شرکت لبنیات« ماسو» مطرح شد: در صورت تحقق خواسته ها٬ این شرکت قادر به ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر میباشد/ به هیچ وجه از روغن پالم استفاده نمی کنیم/ فرآورده های شیری صنعتی بهداشتی تر از سنتی هستند

اختصاصی همای گیلان:مهندس احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان به همراه قاسمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از شرکت لبنی« ماسو» بازدید نمودند.


در ابتدا قاسمی رئیس صنعت ، معدن و تجارت شهرستان لاهیجان گفت: یکی از برنامه های فرماندار لاهیجان ، سرکشی از شرکت های موجود در شهرستان می باشد تا از نزدیک از مشکلات آنها مطلع شده ودر صدد رفع آنهابرآید.وی افزود: از زمانی که یارانه های شیر حذف گردید بسیاری از شرکت های لبنی تعطیل شداما شرکت «ماسو» در سایه تدابیر مدیریتی درست ،توانسته است در جهت شناساندن محصول این شرکت و افزایش بازار تولید اقدام نماید که امیدواریم با برنامه هایی که برای توسعه این شرکت دارد بتوانند مشکلات لبنی استان را مرتفع و نسبت به ایجاد اشتغال گامهای موثری بردارد.
آنگاه مدیر عامل شرکت ماسو طی سخنانی اظهار نمود: که این شرکت در شهریور سال ۹۲ با ۷ نفر پرسنل و دریافت ۳۰۰ الی ۴۰۰ کیلو شیر خام شروع به فعالیت نمود و پس از گذشت ۲ سال توانست با محصولات مورد تایید مردم تولیدات شرکت را افزایش داده و هم اکنون دارای ۸۰ نفر پرسنل و دریافت روزانه ۱۴ تن شیر خام مشغول به فعالیت باشد در پایان مدیر عامل شرکت ضمن قدر دانی از مردم شریف استان گیلان که با حمایت خود از محصولات بومی استان باعث توسعه این شرکت و همچنین اشتغال افراد بومی در استان گردیده اندقدردانی نمود.
وی با اشاره به اینکه شرکت ماسو به هیچ عنوان از روغن پالم استفاده نمیکند اظهار داشت: در صورتیکه مواد افزودنی در شیر اضافه شود این شیر به هیچ وجه به ماست تبدیل نخواهد شد، ضمن آنکه دستگاه های موجود در این شرکت نشانگر هرگونه مواد افزودنی هستند.
مدیر عامل شرکت لبنی« ماسو» اذعان داشت: زمان نگهداری شیر بسیار اندک است لذا باید هر چه سریعتر داخل شیرسردکن قرار گیرد.
رضازاده صنعتی تصریح کرد: رعایت اصول بهداشتی در نگه داری شیربسیار مهم است ، ضمن آنکه مسلما شیر گاوهای صنعتی بهداشتی تر از گاوهای سنتی می باشد.
مدیر عامل شرکت لبنی «ماسو » در پایان سخنانش ضمن تشکراز حضور فرماندار و ریاست صنعت ٬ معدن وتجارت ٬حل مشکل جاده این منطقه را خواستار شد.
در پایان این بازدید فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: استان گیلان نیازمند شرکت های لبنی می باشد تا بتواند در همین استان نیازهای خود را مرتفع نماید.
مهندس احمدی افزود: تقاضای این شرکت در دستور کار ما قرار دارد و حتما با جدیت پیگیر آن خواهیم بود زیرا یکی از مهمترین اهداف ما گام برداشتن در راستای حمایت از تولید و ایجاداشتغال است .
شایان ذکر است یکی از برنامه های قابل تقدیر فرماندارلاهیجان بازدید از واحدهای صنعتی وحضور در بین مردم است .

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …