چاپ مطلب چاپ مطلب

در جشن ارتقاء فرهنگ ترافیکی سیاهکل مطرح شد : اسلامی : مسئولین استان نگاه ویژه ای به سیاهکل داشته باشند / سرهنگ حاجی پور : تمامی قوانین پلیس به جهت آسایش و آرامش جامعه است

فرماندار سیاهکل بابیان اینکه سیاهکل تنها شهرستان در استان گیلان است که پارک آزمایش راهنمایی و رانندگی دارد، گفت: هر آنچه فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل برای بالندگی پارک آزمایش سیاهکل بخواهد باکمال میل به آن‌ها می‌دهم.
همای گیلان: به نقل از فارس ، صبح چهارشنبه رضا اسلامی در جشن ارتقاء فرهنگ ترافیکی که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، بابیان اینکه این جشن یکی از برنامه‌های بسیار خوب نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل می‌باشد، اظهار کرد: از مسئولین استانی می‌خواهم تا با توجه به کارهای خوبی که در نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی سیاهکل انجام می‌شود، نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی بابیان اینکه سیاهکل تنها شهرستان در استان گیلان است که پارک آزمایش راهنمایی و رانندگی دارد، گفت: هر آنچه فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل برای بالندگی پارک آزمایش سیاهکل بخواهد باکمال میل به آن‌ها می‌دهم.

فرماندار سیاهکل افزود: پارک آزمایش سیاهکل تنها برای این شهرستان نیست؛ بلکه شهرستان‌های هم‌جوار نیز می‌توانند از این فرصت برای ارتقای سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی خودشان استفاده کنند.

اسلامی بابیان اینکه توسعه‌یافتگی اروپا را قبول نداریم، گفت: ما فرهنگی بسیار غنی و قوی داریم و می‌بایست بافرهنگ خودمان خدمات را به مردم ارائه دهیم.

سرهنگ فرزاد حاجی پور نیز در این جشن بابیان اینکه تمامی قوانین پلیس به جهت آسایش و آرامش جامعه است، اظهار کرد: می‌بایست قوانین راهنمایی و رانندگی را به دلیل حفظ جان خودمان رعایت کنیم.

وی بابیان اینکه آموزش فرهنگ ترافیک بسیار مهم است، تصریح کرد: از آموزش‌وپرورش به دلیل همراهی با نیروی انتظامی به جهت ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی در سطح استان گیلان قدردانی می‌کنم.

رئیس پلیس فرهنگ ترافیک راهور استان گیلان خطاب به دانش آموزان حاضر در این همایش گفت: شما به‌زودی بزرگ می‌شوید و بزرگ‌ترها از شما انتظار دارند به همدیگر احترام بگذارید، درس بخوانید و قوانین را رعایت کنید.

سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده انتظامی سیاهکل نیز ابراز کرد: تمام تلاش نیروی انتظامی در شهرستان سیاهکل ایجاد احساس امنیت در شهروندان است و برای حفظ آن تمامی تلاش خود را به کار می‌برد.

 در این جشن قوانین و فرهنگ ترافیکی به‌صورت نمایش به دانش آموزان ارائه شد و مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسکری (عج) نیز برگزار شد/فارس

 

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …