چاپ مطلب چاپ مطلب

در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ؛ فرماندار سیاهکل بر رصد روزانه بازار ، کنترل و تثبیت قیمت ها تاکید کرد

همای گیلان:در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ؛
فرماندار سیاهکل بر رصد روزانه بازار ، کنترل و تثبیت قیمت ها تاکید کرد

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف و با تبریک فرا رسیدن اول تیر ماه روز اصناف به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد شهرستان از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر شریف و زحمتکش که در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار در سال جهش تولید گام بر می دارند نیز قدردانی نمود.

فرماندار سیاهکل با تاکید بر ادامه اجرای گشت روزانه و مستمر دستگاه های متولی در بخش بازار و اصناف از اداره صمت و اتاق اصناف خواست که گزارش اقدامات صورت گرفته درخصوص بازرسی های مستمر ، کنترل و تثیبت قیمت ها را به صورت روزانه و مستمر ارائه نماید.

ایشان به اقدامات و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان در ایام بیماری کرونا اشاره کرد و از اداره صمت خواست با همکاری اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اتاق اصناف ، پس از شناسایی واحدهای صنفی که در ایام کرونا ویروس دچار آسیب شده اند ، نسبت پیگیری و رفع مشکلات آن ها اقدام نمایند .

قابل ذکر است در این جلسه طبق گزارش اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از تاریخ ۱/۱/۱۳۹۹ الی ۳۱/۳/۱۳۹۹ تعداد ۶۰۰۰ کیسه آرد فوق العاده توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …