چاپ مطلب چاپ مطلب

در جلسه شورای اداری سیاهکل صورت گرفت ؛ تکریم و معارفه بخشدار بخش مرکزی سیاهکل

همای گیلان:جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل و مراسم تکریم و معارفه بخشدار بخش مرکزی با حضور مسئولین شهرستان و مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استان و به ریاست محمود صوفی فرماندار سیاهکل برگزار گردید.

 


فرماندار سیاهکل در این جلسه با تقدیر از زحمات خانم میراعلمی در زمان تصدی در سمت مسئولیت بخشداری مرکزی و تبریک انتصاب خانم صمدی بعنوان بخشدار بخش مرکزی سیاهکل اظهار امیدواری نمود با توجه به شأن مجموعه همکاران و شناخت پرسنل وزارت کشور با امورات محوله با درایت و تجربه ای که دارند در دوران مدیریت در این سمت و با همکاری و هماهنگی سایر ادارات شهرستان موفق باشند.
محمود صوفی افزود : با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در استفاده از پتانسیل مدیریتی بانوان و جوانان با درایت استاندار محترم این قشر عظیم از جامعه توانسته اند سمت هایی در عرصه مدیریت سیاسی و اداری جامعه برعهده گرفته اند که امیدواریم با توجه به آشنایی به وظایف در همه عرصه های مدیریتی به نحو احسن انجام وظیفه نمایند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه ائمه جمعه تاکید نمود: مدیران ادارات شهرستان همواره باید با جان و دل پذیرای رهنمودها و ارشادات امام جمعه محترم باشند و برای تبیین اقدامات و عملکرد خود پاسخگوی افکار عمومی باشند.
رئیس شورای اداری سیاهکل با تاکید بر سکونت مدیران در شهرستان متذکر شد: همانطوری که در جلسه کارگروه بازآفرینی شهری متذکر شدم بار دیگر تاکید می کنم که مدیرانی که در شهرستان مسئولیت پذیرفته اند ظرف مدت زمانی مشخص و با هماهنگی ادارات کل خود بحث استقرار و سکونت خود را در شهرستان مشخص نمایند.
ایشان افزودند: ما مدیری می خواهیم که شهرستان هر وقت مشکلی داشت و هر زمان اراده شد مدیران در دسترس باشند ، مدیری که در شهرستان سکونت داشته باشد و از امکانات این شهرستان استفاده نمایند بهتر می توانند با این شناخت مشکلات مردم را حل کنند.
فرماندار سیاهکل در ادامه با اشاره به شروع فصل گرما و تابستان که باعث حضور مسافرین و گردشگران در شهرستان خواهد شد و با تاکید بر هماهنگی و برنامه محور بودن ادارات ذیربط اظهار داشت : امروز دنیا تحت تاثیر و سیطره استعمارگر نوین که همان شبکه های مجازی است قرار گرفته است لذا می طلبد که ادارات ذیربط در راستای تامین امکانات و برنامه ریزی در خصوص اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اهتمام جدی داشته باشند که این یک نوع سرمایه گذاری برای آینده کشور است .
وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص شروع فصل تابستان متذکر گردید : آبفار شهرستان نسبت به تامین آب شرب سالم در مناطقی که با این مشکل مواجه هستند ظرف مدت یک ماه فرصت دارند تا نسبت به تامین آب شرب سالم اقدام کنند ، ادارات صنعت ، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان با همکاری اتاق اصناف در بحث اماکن عرضه مواد غذایی و بهداشتی مردم نظارت جدی داشته باشند ، اداره ورزش و جوانان نیز نسبت به پویایی هیئت های ورزشی و شروع به کار استخر شنا اهتمام جدی داشته باشند.
فرماندار سیاهکل با اشاره به سال رونق تولید و اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی بیان کرد : با تلاش مجموعه فرمانداری و مدیران حوزه اقتصادی و کشاورزی شهرستان ، بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در همین شهرستان حل و فصل و باعث احیای مجدد آن ها شد که هم به رونق تولید و هم به اشتغال جوانان شهرستان و افزایش سطح معیشت منجر خواهد شد و امیدواریم سازمان امور مالیاتی ، سازمان تامین اجتماعی و بانکهای عامل در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند.
قابل ذکر است در این جلسه که سیدمحمدی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان نیز حضور داشتند از زحمات خانم سیده زهرا میراعلمی در سمت بخشداری مرکزی تقدیر و خانم لیلا صمدی بعنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان معارفه گردید./باکانال همای خبر همراه شوید

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …