چاپ مطلب چاپ مطلب

در جلسه مشترک سپاه قدس گیلان و شورای اسلامی شهر رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت : برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه آب ، برق ، فاضلاب و … باید از ساخت و ساز غیر مجاز در محلات حاشیه ای شهر جلوگیری کرد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه مشترکی که با حضور سپاه قدس گیلان ، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت پیرامون بررسی مشکلات محلات حاشیه نشین رشت برگزار شد اظهار کرد : تا زمانی که مشکل ساخت و ساز غیر مجاز در محلات حاشیه نشین رشت برطرف نشود ، ساکنین این محلات یقینا برای دریافت امتیازاتی همچون فاضلاب ، آب ، برق و .. با مشکل مواجه هستند و باید تمام تلاشمان را برای رفع این مشکل و بهره مندی تمامی شهروندان از این امتیازات به کار بگیریم .

وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالین حوزه ساخت و ساز در هر قسمت از شهر که تمایل دارند نسبت به ساخت و ساز اقدام می کنند افزود: این افراد بدون در نظر گرفتن عواقب این اقدام ، نسبت به ساخت و ساز در محلات حاشیه ای اقدام می کنند و در نهایت شهروندانی که به هر علت متقاضی خرید چنین املاکی هستند در زمان دریافت امتیازات گاز و … با مشکلات پیچیده ای مواجه می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه باید تکلیف سازندگان غیر مجاز مشخص شود بیان کرد: امیدواریم به زودی با تصمیماتی سازنده ، مشکلات و دغدغه های افرادی که در املاک نسقی و فاقد امتیازاتی همچون آب، گاز، برق و همچنین فاضلاب شهری و … سکونت دارند برای همیشه برطرف شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …