چاپ مطلب چاپ مطلب

در ده روز اول اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز صورت گرفت: انجام بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی مرتبط در استان گیلان

 

139211251635336612127154

همای گیلان:در چهارچوب طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۳ و در ده روز اول اجرای طرح مذکور ۲۱ هزار و ششصد مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی استان گیلان صورت گرفته است.

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این خبر افزود : در نتیجه این بازرسیها تعداد ۷۰۸ مورد تخلف شناسایی گردید.

علیرضا حسینیان گفت : بیشترین تخلفات کشف شده در این بازرسیها از نظر تعداد پرونده ها متعلق به واحدهای عرضه کننده غلات، حبوبات، مواد پروتئینی و میوه بوده است.

وی تصریح کرد : گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و نداشتن پروانه بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : برای متخلفان مذکور پرونده هایی به ارزش مجموعاً حدود ۱۶ میلیارد ریال تشکیل و پرونده های مذکور برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

حسینیان همچنین گفت : با توجه به گزارشهای واصله به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان از میان ۳۵۹ مورد گزارش ۲۱۳ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف گردیده است.

وی تصریح کرد : این سازمان با همراهی ادارات ذیربط نظیر تعزیرات حکومتی مرکز بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف تعداد ۸۲ مورد گشت ویژه مشترک بازرسی نیز برگزار نموده است.

About

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …