چاپ مطلب چاپ مطلب

در دومین روز از ایام الله فجر ،سه پروژه در روستای خرارود سیاهکل افتتاح وبه بهره برداری رسید.


اختصاصی همای خبر/باحضور مهندس حیدرنژاد فرماندارشهرستان،حجت الاسلام کریمی امام جمعه سیاهکل،احمدی بخشدارمرکزی،جمعی ازمسئولین وشورای اسلامی محل ،دهیار روستا، سه پروژه پارک بوستان ،اسفالت معابر روستایی و یک خانه مدد جویی در روستای خرارود افتتاح وبه بهره برداری رسید.
احمدی بخشدار مرکزی در مراسم افتتاح پارک بوستان گفت:
پارک بوستان خرارود با مصوبه شورا ، با تصویب کمیته تطبیق در دو مرحله،با اعتباری بالغ‌بر ۱۳۰ میلیون تومان افتتاح شد .
وی افزود: پیمانکاراین پارک اقای فرضی است که مرحله اول آن را به اتمام رسانده است .
احمدی افزود: جهت اتمام کار این پروژه ، حداقل ۱۵۰ میلیون تومان نیازمنداست .در حاشیه مراسم “غم انگیز “عضو شورای خرارود اظهارداشت: سردار حزنی وسایلی در اختیار ما گذاشته اند و نظر ایشان بر این بود که پارکی در کنار مسجد هم ساخته شود . البته قراراست زمین ورزشی فوتبال هم در این روستا احداث شود.
دومین‌ افتتاحیه در این روستا مربوط خانه ی مدد جویی می باشد که قاسمی رئیس کمیته امداد سیاهکل دراین مراسم گفت:
جهت ساخت این منزل مسکونی ۵۰ میلیون تومان وام و۳۰میلیون تومان بلاعوض از بنیاد مسکن شهرستان و ۲۰میلیون تومان بلاعوض هم از کمیته امداد شهرستان اخد شده است. ضمن انکه ۱۸۰ میلیون تومان هم آورده صاحب منزل می باشد که با کمک خیرین جمعا ۲۸۰میلیون جهت ساخت این منزل هزینه شده است.
سومین پروژه ای که در این روستا افتتاح گردیدآسفالت معابر روستایی به
طول ۱۱۰۰ متر در دو منطقه از روستا از ردیف قیر رایگان در سال ۹۹ است .
خوشدل رئیس بنیاد مسکن سیاهکل گفت : این پروژه از اعتبارات سال ۹۹ به مبلغ ۳۶۸۶ میلیارد تومان می باشد که ما سه پروژه را در هفته دولت در روستای لیشک افتتاح کردیم که از همان اعتبارات دو پروژه دیگر در روستای خرارود و لشکریان به طول ۵۵۰ متر افتتاح گردید.
وی افزود: برای این پروژه (به طول ۱۱۰۰متر) ۹۲۷۵۰۰ تومان هزینه گشته است. البته زیرسازی به صورت مشارکتی با همکاری شورا و دهیاری و با حمایت بخشدار مرکزی (کمک۱۸ میلیون تومانی) انجام گرفته است.
شایان ذکراست علی اصغر فیضی ،ابوذر غم انگیز و محمود بهریان به عنوان اعضای شورای خرارود ومحمدآزرمند در سمت دهیار محل دراین روستا مشغول خدمتگزاری هستند

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …