چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار مسئولین با امام جمعه سیاهکل مطرح شد: در دولت اعتدال گامهای خوبی در زمینه های اقتصاد و سیاست خارجی برداشته شده است

اختصاصی همای گیلان:در نخستین روز از هفته مبارک دولت، مسئولین شهرستان سیاهکل با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

DSCN0320
در این مراسم ابتداء فرماندار شهرستان سیاهکل ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: مدیران زحمتکش ما در یک سال اخیر علی رغم همه مشکلات اقتصادی تلاش نمودند که بخشی از نیازهای مردم را برطرف نمایند.
حیدری افزود:دولت ما از اعتدال تبعیت می کند و پایه و اساس دین ماهم بر اعتدال استوار است. وی خاطر نشان کرد: دولت با تورم ۴۰ درصدو شرایط نامساعد بین المللی آغاز بکار کرد و با تلاش های کابینه تورم مهار شد و به ۱۴ درصد رسید و باید بدانیم که مهار تورم، رکود را به دنبال دارد البته دولت برای خروج از رکود هم برنامه دارد که موجب رشد اقتصاد خواهد شد. فرماندار سیاهکل تصریح کرد: خوشبختانه دولت توانمند است و دغدغه های رهبری در مورد سلامت را نیز مرتفع خواهد نمود.
حیدری یادآور شد : میزان آورده خانوارهای روستایی ۵ درصد و شهری ۱۰ درصد شده است البته دولت در عرصه بین المللی هم توانست چهره واقعی مان رادر جامعه جهانی به نمایش بگذارند و در موضوع هسته ای هم قدمهای اساسی برداشته است و جامعه جهانی را در این موضوع وادار به تمکین نموده است در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان سیاهکل ضمن گرامیداشت شهادت شهدای دولت و تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: قرآن کریم مساعی همه زحمت کشان را مورد تقدیر و تشکر قرار میدهد. حجت الاسلام شکسته دل با تأسی به فرموده امام علی (ع)که: ” ماهر چه خوبی و بدی کنیم به خود کرده ایم” اذعان داشت:
اگر این قضیه در جامعه جا بیفتد پس کار خیر کم نمی شود ما باید بدانیم که یک روز رئیس هستیم و یک روز هیچ کاره باید مراقب باشیم که هیاهو ما را فریب ندهد
وی ادامه داد: با ظرافت ظریف خوشبختانه کارهای خوبی هم از لحاظ اقتصادی و هم از منظر خارجی در حال انجام است برخی از تحریم ها کم شد و برخی از تحریم ها هم صورت گرفت اما ما حرفمان را به دنیا زدیم و از این لحاظ از دولت تشکر می کنیم.
امام جمعه سیاهکل با تأکید بر اهمیت صمیمیت بین مدیران گفت: ما نباید از تذکر ناراحت شویم، با تعریف و تمجید کار پیش نمی رود ما باید هم حرف خوب بزنیم و هم خوب حرف بزنیم لذا اگر برا اینجانب هم ارائه طریق شود ناراحت نمی شوم و از شما هم می خواهم که از انتقادات اینجانب دلگیر نشوید.
البته گاهی تذکر عمومی و گاه خصوصی است و تذکر عمومی که از پشت تریبون نمازجمعه مطرح می شود خواسته مردم است.
حجت الاسلام شکسته دل در پایان ضمن انتقاد از حضور کمرنگ مسئولین در بعضی از مجامع عمومی از جمله راهپیمایی و نماز جمعه از مسئولین خواست که حتی اگر در شهرستان سکونت ندارند حداقل یک هفته یا دو هفته در میان نماز جمعه حضور داشته باشند.

DSCN0326DSCN0325DSCN0322

About

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …