چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار با فرماندار ومسئولین سیاهکل با امام جمعه مطرح شد: ۲۳ پروژه در سیاهکل به بهره برداری خواهد رسید/سیاهکل خیلی محروم است/بیمارستان سیاهکل از بیمارستان املش بهتر است

اختصاصی همای گیلان : در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر ،  اسلامی فرماندار سیاهکل به همراه مسئولین ادارات شهرستان به منظور تبریک ایام و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های ایام ا… فجر در محل دفتر امام جمعه شهرستان گرد هم آمدند.

در این دیدار ابتدا اسلامی فرماندار سیاهکل ضمن تبریک ایام ا… فجر ، گزارشی از تعداد پروژهایی که قرار است در ایام ا…دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری برسد ارائه نمود،

وی ابراز امیدواری نمود ، در ایام فجرامسال تعداد ۲۳ پروژه با اعتبار حدود  مبلغ ۹۷۸، ۵۲ میلیون ریال در شهرستان به بهره برداری برسد ،

فرماندار سیاهکل همچنین به تعداد چند پروژه شاخص این شهرستان از جمله : راه سراوان سیاهکل ( ۱۸ کیلومتر حوزه سیاهکل ) و مدرسه ۹ کلاسه شهید خدمتگزار اشاره داشت که قرار است در ایام ا… فجر با حضور استاندار محترم مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد .

IMG_20160201_084749

اسلامی فرماندار سیاهکل با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه ریزی داشته باشند گفت: امکانات باید توسط مدیران از ادارات کل مطالبه شود.
اسلامی اظهار داشت: در سال ۹۶-۹۵ باید تحول بزرگی در شهرستان داشته باشیم و من به عنوان فرماندار هر کاری ک بتوانم چه از حیث علم و چه از ارتباطاتی که با مدیران دارم برای شهرستان انجام خواهم داد.

حجت السلام شکسته دل امام جمعه شهرستان سیاهکل در این دیدار ابتدا با تبریک دهه فجر بیان داشت: این یک انقلاب خوب برای کشور بود و یک تبلور نور نبوی است و امروز کار مهمی که ما باید انجام دهیم این است که از انقلاب محافظت کنیم.
 امام جمعه شهرستان سیاهکل  گفت: امیدواریم در آینده بتوان کارهای خوبی برای سیاهکل انجام داد و این محرومیت را از سیاهکل گرفت.
شکسته دل افزود: برخی ممکن است از اینکه کلمه محرومیت اورده شد ناراحت شوند اما سیاهکل به واقع محروم است و این شهرستان نسبت به ۴ شهری که همزمان شهرستان شدند از وضعیت بدتری برخوردار است.
وی اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان بیمارستان سیاهکل از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و در مقایسه با بیمارستان املش بهتر است و از حیث تجهیزات نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.
امام جمعه سیاهکل با اشاره به اینکه در ایام تحریم کارهای خوبی انجام دادیم بیان داشت: خوشبختانه تحریم ها برداشته شد و باید از این پس با شجاعت و همدلی و همراهی کار کرد تا شهرستان پیشرفت کند .
حجت السلام شکسته دل در خصوص جاده سراوان به سیاهکل اظهار داشت: ۴ کیلومتر از این جاده باقی مانده است و موجب شده تا در انتها با جاده خاکی مواجه شویم( فرماندار سیاهکل در پاسخ به این سخنان شکسته دل با رد این حرف گفت: به جاده خاکی نمی رسیم، بلکه به بزرگراه تهران رشت می رسیم و این ۴ کیلومتر در برنامه وزارت راه وشهرسازی قرار دارد و عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار دارد).
امام جمعه سیاهکل در انتها گفت: این مدتی که در حال خدمت هستیم به مردم بی بضاعت سرکشی و کمک کنیم و افرادی که نیازمندن توسط مسئولین رسیدگی شوند تا خاطره خوبی از انقلاب داشته باشند.

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …