چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش گیلان با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی رشت بیان شد: برپایی جشنواره های سلامت محور در رشت

در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش گیلان با رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت به برپایی جشنواره های سلامت محور با رویکرد تربیت شهروند سالم تاکید شد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰ مدرسه در ناحیه یک و ۱۱۸ مدرسه در ناحیه دو رشت فعالیت دارند و برای رفع برخی از مشکلات نیازمند همراهی اعضای شورای رشت هستیم.
سید امیر فر حسینی افزود: تخصیص مکانی مناسب به منظور نصب بنرهای رنگی در سطح رشت، ایمن سازی راه های پر تردد شهری در اطراف مدارس پر تردد شهر همچون احداث پل های عابر پیاده و…. از جمله تقاضاهایی است که امیدواریم شورای رشت در تحقق آن مساعدت کنند.
فرحسینی با بیان مدارس برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن برخی از طرح ها بهترین مکان هستند تصریح کرد: چنانچه طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس اجرا و پیگیری شود یقینا نتایج خوبی در این زمینه حاصل می شود.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش گیلان در این دیدار اظهار کرد: در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمیته ای در اداره تشکیل شده که به صورت ماهیانه اقدام به برگزاری جلسه با این محوریت می کند.
جابر دادفر افزود:معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز گفت: تا کنون همکاری های خوبی ما بین شهرداری و آموزش و پرورش انجام شده است.
احمد علیزاده افزود: با توجه به بدهی چند میلیارد تومان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بیشتر به مدارس رشت به کار می گیریم.


با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …