چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار جمعی از معلمین مدارس غیر انتفاعی با رئیس شورای اسلامی شهر رشت : ریشه های جهل و بی سوادی توسط معلمین از بین می رود

در دیدار جمعی از معلمین مدارس غیر انتفاعی با رئیس شورای اسلامی شهر رشت : ریشه های جهل و بی سوادی توسط معلمین از بین می رود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: معلمان ریشه های جهل و بی سوادی را در جامعه از بین می برند و این قشر فرهیخته شایسته تکریم و تقدیر هستند.

به گزارشهمای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان مدارس غیر انتفاعی و نهضت سواد آموزی در ساختمان شورای شهر رشت ، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش روز معلم با اشاره به اینکه بخش عظیمی از موفقیت های زندگیمان را به معلمین پُر تلاش مدیون هستیم اظهار کرد: معلمین ریشه های جهل و بی سوادی را در جامعه از بین می برند و شایسته تکریم و تقدیر هستند.

وی به برخی از مشکلات قشر معلمین اشاره کرد و گفت: دغدغه هایی که در این دیدار توسط نمایندگان معلمین غیر انتفاعی و نهضت سوادآموزی مطرح شد ، تاسف برانگیز است و با توجه به اینکه بخش عظیمی از دانش آموزان در مدارس غیر انتفاعی مشغول به تحصیل هستند ، امیدوارم با ورود مسوولان، برای همیشه این دغدغه ها برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: اگر این مهم تحقق پیدا می کرد ، حتی حوزه آموزش و پرورش نیز می بایست زیر نظر مدیریت شهری عمل می کرد و با توجه به اینکه اعضای شورا منتخب و نماینده تمامی اقشار در جامعه هستند ،خودمان را در قبال دغدغه های تمامی هشتصد هزار نفری که جزو جمعیت شهر رشت هستند ، مسوول می دانیم.

کارگرنیا با اشاره به اینکه از تریبون شورا برای بیان مشکلات اقشار مختلف از جمله معلمین مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی استفاده می کنیم افزود: به زودی در دیداری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی دغدغه های مطرح شده در جلسه امروز را بررسی می کنیم و امیدوارم نتایج خوبی محقق شود.

وی در پاسخ به موضوع برپایی غرفه های نمایشگاهی در پیاده راه فرهنگی توسط برخی از معلمین فعال در حوزه های هنری و صنایع دستی بیان کرد: در این باره نیز مساعدت های لازم با معلمین علاقمند انجام می شود.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …