چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت : مدیون قشر خدوم معلم هستیم / کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نیازمند یاری مسوولان

در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت : مدیون قشر خدوم معلم هستیم / کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نیازمند یاری مسوولان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : همواره مدیون زحمات قشر خدوم معلم هستیم و برای رفع مشکلات این جامعه در حد توانمان همراهی می کنیم.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با جمعی از اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت اظهار کرد: خانواده آموزش و پرورش بسیار بزرگ است و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت ،متشکل از چهره های ارزشمندی است که سالها برای روشنایی بخشیدن به زندگی انسان ها و گسترش علم و دانش تلاش کرده اند.

وی با بیان اینکه سعی می کنیم در حد توانمان از زحمات معلمین خدوم تجلیل کنیم افزود: در دیدار امروز نسبت به بخشی از دغدغه های بازنشستگان آموزش و پرورش اطلاع پیدا کردم و امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلاتشان را برطرف نمائیم.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بازنشستگان آموزش و پرورش با مشکلات فراوانی مواجه هستند اظهار کرد: برخی از بازنشستگان آموزش و پرورش به بنده مراجعه و دغدغه هایشان را مطرح می کنند.

منوچهر اکبری با بیان اینکه مکانی که برای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در اختیار داریم بسیار نامناسب و محقر است افزود: از ریاست شورای رشت تقاضا داریم مکانی مناسب در اختیار کانون بازنشستگان آموزش و پرورش قرار دهند تا شأنیت این قشر حفظ شود و برای رفع مشکلات این کانون نیازمند یاری مسوولین هستیم.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …