چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت و سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مطرح شد: نگاه حمایتی به کودکان با هدف تربیت آینده سازانی اصلح / نگاه فرهنگی اعضای شورا دلگرم کننده است

در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت و سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مطرح شد: نگاه حمایتی به کودکان با هدف تربیت آینده سازانی اصلح / نگاه فرهنگی اعضای شورا دلگرم کننده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به نگاه حمایتی همه جانبه نسبت به کودکان و نوجوانان اظهار کرد: یقینا مشارکت دادن کودکان و نوجوانان در مباحث فرهنگی و اجتماعی متناسب با آنان ، گامی موثر در تربیت آینده سازانی اصلح برای این سرزمین است.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت؛ محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: حمایت از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امری مهم و یک ضرورت است .

وی با اشاره به عضویت کودکان و نوجوانان در چنین مراکزی افزود: با نگاهی کارشناسانه که در این مراکز نسبت به کودکان و نوجوانان معطوف می شود یقینا آموزش های بهتری در مباحث مختلف به آنان ارائه که منجر به پرورش و شکوفایی استعدادهای این بخش از جامعه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به آمادگی شورای رشت به منظور حمایت از برنامه های این مجموعه اشاره کرد و گفت: اعضای شورای ششم رشت نسبت به مباحث مرتبط با فرهنگ دقت و توجه بسیاری دارند و از آن جایی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهمی در حوزه کودک و نوجوان بر عهده دارد ، در این راستا آمادگی شورا و شهرداری رشت را به منظور همراهی و حمایت از این مجموعه اعلام می کنیم.

کارگرنیا با بیان اینکه حوزه مدیریت شهری رشت می تواند با فضا سازی مناسب ، در راستای معرفی برنامه ها و اهداف کانون پرورش فکری کودکان با این مجموعه همکاری داشته باشد افزود: می توانیم از فضای تبلیغاتی سطح رشت به منظور جلب مشارکت های عمومی و آشناسازی بیشتر جامعه با فعالیت های کانون و همچنین راه اندازی فروشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی این نهاد در سطح رشت اقدام کنیم.

وی به عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت اشاره کرد و گفت: بنده نیز در دوران کودکی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون رشت عضو بودم و خاطرات بسیار خوبی از برنامه های آن مرکز در ذهن دارم که بسیار ارزنده بودند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولان به حوزه فرهنگ بالاخص شورای اسلامی و شهرداری رشت ، از هم‌گامی کانون پرورش فکری با فن‌آوری‌های روز و پاسخ‌گویی آن به خواسته‌های نسل امروز سخن‌گفت و اظهار داشت: تعامل با دستگاه‌های فرهنگی، فعالیت‌های حضوری و نقش‌آفرینی در فضای مجازی از اهم برنامه‌های این روز‌های کانون است.
سید‌جلیل میر‌عظیمی در همین‌حال، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و عمومی برخط کانون را به موازات فعالیت‌های مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، فراگیر(ویژه‌کودکان و نوجوانان با نیاز‌های خاص) کتاب‌خانه‌های پستی، سیار شهری و روستایی یادآورشد و افزود: عرضه کتاب و محصولات فرهنگی به مخاطبان نیز در دستور کار قرار‌دارد.
این مسئول فرهنگی درهمین زمینه، از خواسته‌های کانون برای اختصاص فضا‌های مناسب جهت دسترسی مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی کانون صحبت‌کرد و اشاره داشت: راه‌اندازی فروشگاه در شهرستان رشت یک اولویت برای ما است و نگاه فرهنگی مسوولان به ویژه اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت اثر‌بخش و دلگرم‌کننده می باشد .

About نسرین عشقی

Check Also

 شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد

شهردار لاهیجان از اعضای شورای شهر قدردانی کرد در روز شوراها، شهردار و جمعی از …