چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار مدیرکل استاندارد: فرماندار لاهیجان بر لزوم حمایت از فعالیت های استاندارد برای بهره مندی جامعه از منافع آن تاکید کرد

همای خبر به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری لاهیجان ؛ مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد با دکتر براتی فرماندار لاهیجان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، فرماندار لاهیجان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات، پیگیری ها و فعالیت های اداره استاندارد، عنوان کرد: بر این باور معتقدیم که برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های استاندارد به بهترین نحو ممکن، باید از تمامی اقدامات و فعالیت‌های قانونی استاندارد، نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشیم تا تمامی آحاد جامعه از منافع استانداردسازی بهره مند شوند.

وی با اشاره به حیاتی بودن نقش استاندارد در جامعه افزود: اداره کل استاندارد باید با اعمال قانون و نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد اجباری و بازار عرضه شهرستان، موجبات اعتماد مردم به علامت استاندارد را فراهم کند.

در ادامه این دیدار مهناز جعفریان مدیرکل استاندارد استان گیلان، ضمن تشریح وظایف، مسئولیت ها و اختیارات قانونی استاندارد، گزارشی از فعالیت های این اداره کل در زمینه بازرسی و نمونه‌برداری‌های انجام شده، آزمون نمونه ها توسط آزمایشگاه‌های همکار، بازرسی از واحدهای تولیدی و بازرسی و نمونه برداری از محصولات سطح بازار عرضه، لزوم استانداردسازی مصالح ساختمانی، استانداردسازی جایگاه‌های cng، آسانسورها، آزمون صحت و سنجش نازل های سوخت مایع و آزمون دوره‌ای اوزان سبک و سنگین، ارائه کرد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه استاندارد در شهرستان، خواستار حمایت فرمانداری از فعالیت های قانونی این اداره‌کل شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …