چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار مدیر کل آموزش وپرورش با مدیران مدارس وسرگروه های آموزشی سیاهکل مطرح شد:وسعت سیاهکل زیاد است نیاز به حمایت بیشتر دارد/مدیریت امروز با گذشته قابل مقایسه نیست

اختصاصی همای گیلان:دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان به همراه معاونین وی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل ، مدیران مدارس وسرگروه های آموزشی در سالن اداره آموزش و پرورش سیاهکل برگزار شد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل در این جلسه ضمن تشکر از حضور مدیر کل گفت: بسیار خوشحالم که طی مدت کمی که شما به عنوان مدیر کل انتخاب شدید برای سومین بار به این شهرستان سفر نموده اید امیدوارم که این نشست هم کمافی سابق منتج به نتایج خوبی شود.

IMG_6936
ایرج بدورد با بیان این مطلب که اداره آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل با ۳۲۰ کلاس درس در قالب ۷۲ مدرسه دولتی و ۶ مدرسه غیردولتی اداره می شود افزود: تعداد دانش آموزان سیاهکل ۵۴۴۷ نفر و تعداد فرهنگیان شاغل و بازنشسته به ترتیب ۵۸۲ و ۷۴۲ نفر می باشد.
وی با اشاره با این مطلب که اداره شهرستان سیاهکل در اجرای سیاستهای اداره کل همچون صرفه جویی، ساماندهی و سازماندهی نیروها قدم بر می دارد اضافه کرد: ما امسال موفق شدیم تمام مدارس مختلف اول را ساماندهی نماییم و به دنبال آن رضایت اولیا را به همراه داشتیم و در بحث ساماندهی مدارس غیرحدنصاب هم اقدامهای موثر انجام دادیم لذا انتظار داریم در بحث روستا مرکزی توجه ویژه ای اندیشیده شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل اذعان داشت : یکی از تاکیدات وزیر محترم و حضرتعالی مشارکت مردم بود که در این مورد هم به کمک همکاران و مدیران مدارس و تشکیل جلسات طی ۶ ماه ، ۱۴ مدرس پرجمعیت در قالب ۲۵ کلاس را باهزینه مردم و کمک اندک دولت هوشمندسازی نماییم که در این زمینه حمایت و تشویق مدیران اجرای شهرستانی را در بر داشته است اما در بحث مدارس روستایی متاسفانه به دلیل عدم تمکن مالی هوشمندسازی انجام نپذیرفته است . بدرود اقدامات مدیران مدارس و همکاران در خصوص انجام پروژه مهر را خوب توصیف کرد و تصریح کرد : توانمندی مدیران ما به حدی است که از خیرین کمک می گیرند و بسیاری از مشکلات مدرسه را حل می کنند.
وی وسعت جغرافیایی شهرستان سیاهکل را وسیع اعلام کرد و افزود : این شهرستان با شهرستانهای دیگر همچون آستانه که اینجانب دو سال در آن شهرستان مشغول انجام وظیفه بوده ام قابل مقایسه نیست لذابا عنایت به دیدگاه حضرتعالی که توجه به مناطق محروم است تقاضا می شود کمک و توجه ویژه به سیاهکل شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد : مدرسه شبانه روزی که اکثر دانش آموزان آنها از اقشار محروم هستند قرار بود تعطیل شود اما با حمایت شما این مدارس تقویت شد لذا ما خواستار تجهیزآنها هستیم . بدرود عنوان کرد : این اداره در سالهای گذشته با ۷ خودرو و ۴ راننده اداره می شود اما امروز فقط یک خودرو اجاره ای داریم که این با سیل خواسته اداره مطابقت ندارددر حقیقت مدیریت امروز با گذشته قابل مقایسه نیست.

About

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …