چاپ مطلب چاپ مطلب

در راستای اجرای طرح ملی جی نف انجام شد برگزاری آئین نصب پلاک های کدپستی هوشمند در بازکیا گوراب لاهیجان

در راستای اجرای طرح ملی جی نف انجام شد

 

برگزاری آئین نصب پلاک های کدپستی هوشمند در بازکیا گوراب لاهیجان

همای خبر- مراسم نصب اولین پلاک کدپستی هوشمند در روستای بازکیاگوراب لاهیجان با حضور مدیر کل پست گیلان برگزار شد .

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، آئین اتمام بهنگام سازی اطلاعات اماکن روستای بازکیاگوراب و آغاز نصب پلاک های کدپستی هوشمند در این روستا با حضور “محمدحسین هوشنگی ” مدیر کل پست گیلان ، “سلمان زارع ” منتخب مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، “روح الله بخشی نژاد ” فرماندار شهرستان لاهیجان و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد .

مدیر کل پست گیلان در ابتدای این مراسم ضمن تشریح الزامات قانونی پروژه جی نف اظهار داشت : قانون استفاده از کدپستی و تشکیل پایگاه داده املاک در سال ۷۶ تصویب شده که اجرای پروژه ملی جی . نف در راستای اجرای این قانون و تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون زیر ساخت های اقتصاد مقاوتی است .

 

وی با اشاره به اینکه روستای بازکیاگوراب اولین روستای الگویی است که عملیات بهنگام سازی اطلاعات اماکن آن به اتمام رسیده و همزمان پروژه نصب پلاک های کدپستی هوشمند آن آغاز خواهد شد اضافه کرد : با اجرای این طرح بالغ بر ۶ هزار ملک اعم از زمین و ساختمان با کاربری های متفاوت شناسایی شده که این امر سبب خواهد شد بودجه ریزی و توزیع منابع در این روستا با بهره گیری از این اطلاعات صورت پذیرد .

 

هوشنگی ارائه خدمات برخط ، بستر سازی دولت الکترونیک ، هوشمند سازی ارائه خدمات برای دستگاههای که بصورت مکان محور به ارائه خدمت می پردازند ، برنامه ریزی های توسعه ای مبتنی بر موجودیت فعلی اماکن و ایجاد مراکز ورزشی و تفریحی با مد نظر قراردادن گستره توزیع جمعیتی را از مصادیق مهم اجرای پروژه ملی جی نف در استان دانست .

 

سلمان زارع منتخب مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال به نام سال مشارکت مردم در جهش تولید مزین شده اظهار داشت : طرح جی نف مشارکت فعالانه مردم در توسعه اقتصادی را همراه خواهد داشت و در صدد هستیم در راستای تحقق شعار سال و با مشارکت پست استان نسبت به برگزاری اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در لاهیجان و سیاهکل با هدف ایجاد اشتغال پایدار اقدام نماییم .

 

در ادامه روح الله بخشی نژاد فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه ایجاد دولت الکترونیک و ارائه خدمات برخط به شهرها و روستاها نیازمند زیر ساخت است ، پروژه ملی جی نف را یک زیر ساخت اساسی دانست و بر تسریع در اجرای این طرح در سراسر شهرستان تأکید کرد .

 

گفتنی است در این مراسم به طور نمادین از اولین پلاک کدپستی هوشمند در روستای بازکیاگوراب رونمایی شد

حبرنگار:فاطمه پور اسمعیل

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …