چاپ مطلب چاپ مطلب

در راستای عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اولین جلسه کارگروه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری در اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.

همای خبر به نقل از  روابط عمومی، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ در راستای عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اولین جلسه کارگروه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری اداره کل نوسازی مدارس گیلان با حضور مدیرکل، معاونین و سایر اعضا در دفتر مدیرکل برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان تشکیل گردید ضمن اشاره بر نقش مهم فضا و تجهیزات به عنوان یکی از مؤلفه های مهم تعلیم و تربیت بر ساخت، نوسازی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی براساس ضوابط و استانداردهای فنی و مهندسی با تکیه بر فرهنگ معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی، حفظ و نگهداری مطلوب فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی به عنوان سرمایه های ملی و تأمین فضا، تجهیزات و فناوری استاندارد در راستای عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید گردید.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …