چاپ مطلب چاپ مطلب

در راستای پیگیری مطالبات مردمی؛ بازدید فرماندار رضوانشهر از راه روستای ییلاقی دیاک هفته سربخش مرکزی این شهرستان

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، عصر امروز جمعه پنجم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله به اتفاق فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده انتظامی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با حضور در روستای ییلاقی دیاک هفته سربخش مرکزی این شهرستان ضمن دیدار با اهالی و بررسی مشکلات روستای مذکور از جمله در حوزه راه ، دستورات لازم را جهت ترمیم و بهسازی راه روستا به دستگاه های متولی امر صادر نمود.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پیگیری مستمر مطالبات مردم در روستاها توسعه شهرستان را شتاب می‌دهد، افزود: تحقق مطالبات مردمی در روستاها و مناطق محروم و همچنین فراهم کردن زیرساخت‌ها و تامین امکانات از دغدغه‌ های جدی دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی منت است، گفت: کمترین وظیفه مدیران در قبال مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، خدمت صادقانه و بی‌منت می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …