چاپ مطلب چاپ مطلب

در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر بندرانزلی: انتقاد شدید احمدی فرد از صدا و سیما مرکز گیلان به دلیل عدم پخش بازی های ملوان / پرداخت پاداش ۵۰ میلیونی شهرداری و شورای شهر به ملوان قبل از بازی با آلمینیوم اراک


همای گیلان، به گزارش پایگاه خبری همای گیلان از وبسایت شورای اسلامی شهر بندرانزلی شصت و هفتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر انزلی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر انزلی و کارشناسان شهرداری، شامگاه یکشنبه ۱۸ فروردین در محل شورا برگزار شد.

امیر احمدی فرد در این جلسه با بیان اینکه با همدلی و هم افزایی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرانزلی بتواند نواقص سال گذشته را جبران کندگفت :در سال گذشته سعی کردیم توجه ویژه ای به محلات داشته باشیم بطوریکه سال گذشته احداث پارک های محلی را آغاز کردیم و امسال نیز سعی خواهیم کرد که در سال جدید نیز این نهضت ادامه پیدا کند، همچنین با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت معابر سعی داریم در این سال آسفالت معابر را نیز در اولویت قرار دهیم که البته امیدواریم بر خلاف سال گذشته بتوانیم از قیرهای رایگانی که در اختیار نماینده محترم قرار می گیرد در آسفالت معابر شهری استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر بندرانزلی سپس با اشاره به اینکه در ایام عید تولید روزانه زباله از ۱۲۰ تن به ۱۸۰ تن رسید تاکید کرد: از همه پاکبانان عزیزی که در ایام عید نوروز با توجه به افزایش حجم زباله ها تلاش مضاعفی داشتند تا بتوانیم شهر تمیزی را برای میزبانی از میهمانانمان داشته باشیم تشکر ویژه دارم، همچنین از آتش نشانان عزیز تشکر می کنم که در این ایام برای خدمت رسانی به مردم در آماده باش کامل بودند.
احمدی فرد در ادامه به برگزاری جشنواره نوروزی شهرداری انزلی اشاره کرد و گفت : از همه عزیزانی که در تعطیلات عید نوروز زحمت کشیدند تا بتوانیم دل همشهریان و میهمانان نوروزی را شاد کنیم کمال تشکر را دارم.
رئیس شورای شهر انزلی تصریح کرد : تیم ملوان این هفته بازی حساسی دارد و تصمیم داریم به همراه اعضای شورای شهر و شهردار محترم در تمرین این تیم حضور پیدا کنیم و همچنین برای بالا بردن روحیه تیم قبل از بازی، مبلغ ۵۰ میلیون به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت کنیم.
امیر احمدی فرد با انتقاد از برخورد صدا و سیما با تیم ملوان تاکید کرد : ما نباید به جایگاه ملوان در جدول نگاه کنیم، ملوان هرجا هست در قلب شمال کشور جای دارد و باید بازی های این تیم از صدا و سیما پخش شود.
وی با تشکر از فعالیت های کمیسیون نام گذاری اعلام کرد: بعضی از کوچه ها از یک طرف یک اسم دارد و از طرف دیگر یک نام دیگر که باید ساماندهی این کوچه ها در این کمیسیون در دستور کار قرار گیرد. همچنین جای خیابانی به نام آیت الله هاشمی در شهر ما خالی است که امیدوارم این مورد نیز در کمیسیون مطرح شود.
رئیس شورای شهر انزلی در پایان با انتقاد از اینکه بسیاری از طرح ها بدون درنظر گرفتن مطالعات زیست محیطی صورت می گیرد گفت : متاسفانه عید امسال با حوادث تلخی برای کشورمان آغاز شد و تعدادی از هموطنانمان خانواده هایشان را در سیل از دست دادند که اعتقا داریم اگر علاج واقعه قبل از وقوع صورت می گرفت و اعتبارات در اختیار متولیان قرار داده می شد این اتفاقات رخ نمی داد.

بسیاری از طرح هایی که انجام می گیرد بدون مطالعات زیست محیطی بوده، برای مثال در خصوص احداث سد لاسک و موج شکن های جدید انزلی بارها انتقاد شده که امیدوارم از این اتفاقات همه درس گرفته و طرح ها را از همه زوایا بسنجیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …