چاپ مطلب چاپ مطلب

در مراسم رونمایی از تندیس مادران شهیدان جنیدی مطرح شد : تندیس مادران سه شهید و بالاتر در میادین اصلی شهرها نصب می شود

اختصاصی همای گیلان: فرمانده سپاه ناحیه رودسر روز پنجشنبه در این مراسم گفت: بر اساس سیاستگذاری انجام شده در ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان تندیس مادران سه شهید و بالاتر در میادین اصلی شهرها نصب می شود.

IMG_1812_wm-300x224

سرهنگ پاسدار ‘رحمان عصامی’ اضافه کرد: نصب و بهره برداری از تندیس مادر شهیدان جنیدی و شهید پسند در میدان اصلی شهر رودسر و کلاچای در همین راستا انجام گرفته است.
به گفته وی این تندیس با سازه فایبر گلاس در ارتفاع دو متر و ۱۰سانت و عرض یک متر ساخته شده است .

سرهنگ عصامی اضافه کرد: برای ساخت و نصب این دو تندیس ۱۲۰میلیون ریال از محل کمک های کنگره هشت هزار شهید گیلان ،سپاه قدس و مساعدتهای قرار گاه کوثر سرمایه گذاری شده است.
خداداد قنبرزاده با اشاره به اینکه ما در هفته دولت امسال پروژه‌های خوبی را به بهره‌برداری رساندیم، افزود: یکی از پروژه‌های ما در هفته دولت امسال خیابانی به طرف ساحل مزین به نام «شهدای جنیدی» است.
وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام جنیدی و همسر وی به عنوان والدین مردم رودسر هستند، تصریح کرد: امروز روز خوب و ماندگاری برای ما است که میزبان چنین خانواده با ارزشی هستیم.
شهردار رودسر با اشاره به تلاش مادران شهدا در تربیت درست فرزندان خود خاطرنشان کرد: تربیت دینی و اسلامی ماندگار است.
بتول جنیدی مادر شهیدان جنیدی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر اسلامی این شهر در دفتر شهردار رودسر، اظهار کرد: حجت‌الاسلام جنیدی در وصیتنامه خود آورده بود «من به مردم رودسر ارادت دارم و از همه مردم راضی هستم».
وی با اشاره به اینکه من در هیچ شهرستانی ندیدم که مردمانش تا این حد خوب باشند، افزود: حاج آقا جنیدی به همه سفارش می‌کردند که خوب و مهربان باشید.
این مادر چهار شهید، گفت: مردم رودسر پس از گذشت چندین سال باز هم به این خانواده لطف دارند و در مناسبت‌های مختلف نخستین تماس تلفنی از مردم رودسر را داریم که این ناشی از خوبی مردم این شهرستان است.
وی با ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود گفت: امام راحل در وصف «حمید» فرمودند «حمید به واسطه خدمت به شهدا از نظر مقام بالاتر از شهدا است و کمتر از آنها نیست و من حمید را از جان و دل دوست دارم».
همسر امام جمعه فقید رودسر با اشاره به اینک تا زمانی که در کنار هم هستیم قدر یکدیگر را نمی‌دانیم، تصریح کرد: همه مسئولان باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر باشند و از ولایت فقیه پشتیبانی کنند تا آسیبی به نظام نرسد.
وی اظهار کرد: اگر همه دست به دست هم دهند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما سستی ما آمریکا را جسور و گستاخ می‌کند.
مادر شهیدان جنیدی، ادامه داد: خداوند رهبری فرزانه به ما عنایت فرموده و بر ما منت گذاشته که باید قدردان باشیم تا کار مملکت خوب پیش رود و دشمن ناامید شود.
اسماعیل صفری رئیس شورای شهر رودسر نیز در ادامه این مراسم هفته دفاع مقدس را یادآور هشت سال مقاومت و هشت سال ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام با رهبری مدبرانه ولی فقیه است.

IMG_1817_wm-224x300

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …