چاپ مطلب چاپ مطلب

در مراسم کشوری روز ملی صادرات صورت گرفت : تقدیر از صادر کننده برتر گیلانی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار گیلان

همای گیلان:در مراسم روز ملی صادرات که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار گیلان در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، یک واحد تولیدی استان گیلان نیز بعنوان صادرکننده برتر کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

beivmsjllv2o

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در مراسم مذکور که با حضور جمعی از مسؤولان سیاسی و اقتصادی و فعالان عرصه صادرات کشور همراه بود شرکت نوین بافان پرنگ، تولید کننده انواع پوشاک که در زمینه صادرات این محصول فعالیت می نماید به عنوان یکی از صادرکنندگان برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

این واحد تولیدی با میزان سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی حدود ۵۰۰ نفر در فاز صنعت منطقه آزاد تجاری، صنعتی انزلی فعالیت می نماید.

همچنین شرکت مذکور در سال ۹۲ موفق به صادر نمودن بالغ بر شش و نیم میلیون دلار از محصولات خود به کشورهای آلمان، ترکیه، عراق، افغانستان و گرجستان گردید.

لازم بذکر می باشد کسب این موفقیت توسط شرکت نوین بافان پرنگ نقطه عطفی در حوزه صنایع نساجی و پوشاک استان گیلان بوده و نوید بخشی تداوم موفقیتهای اینچنینی با توجه به ظرفیتهای فراوان حوزه نساجی و پوشاک در گیلان می باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان شرکت مذکور در مراسم روز ملی صادرات در استان گیلان نیز مورد تقدیر ویژه قرار خواهد گرفت.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …