چاپ مطلب چاپ مطلب

در مقابل خواسته و مطالبات مردم سر تعظیم فرود می آوریم فرماندار شهرستان رودسر گفت: مطالبات مردم توسط مدیران ادارات باید با جدیت پیگیری شود از این رو در مقابل خواسته و مطالبات مردم سر تعظیم فرود می آوریم

در مقابل خواسته و مطالبات مردم سر تعظیم فرود می آوریم

فرماندار شهرستان رودسر گفت: مطالبات مردم توسط مدیران ادارات باید با جدیت پیگیری شود از این رو در مقابل خواسته و مطالبات مردم سر تعظیم فرود می آوریم

دکتر محمد حیدری در نشست شورای اداری شهرستان رودسر با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم باید در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد گفت: مدیران ادارات باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار داده و پیگیری مشکلات حوزه خود را در دستور کار قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با بیان اینکه دهه فجر همیشه اهمیت داشته ولی امسال نسبت به سنوات گذشته به دلیل برگزاری ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند اهمیت آن را مضاعف کرده است گفت: باید از فرصت دهه فجر باید برای ایجاد امیدآفرینی در سطح جامعه استفاده کرد و از همه امکانات موجود برای برگزاری باشکوه این دهه بهره برد.

وی به انتخابات اشاره وگفت: یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است که در قانون اساسی اصل ششم آمده که تمامی اداره کل کشور به اراده ملت است.

فرماندار شهرستان رودسرگفت: دشمن با برنامه ریزی و طرح مسائل مختلف به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است.

وی افزود: با وجود توطئه دشمن، مردم ما هوشیار و بصیر هستند و همانطور که تاکنون در صحنه های مختلف حماسه آفریده اند در این انتخابات نیز بار دیگر خواهند درخشید و یکبار دیگر دشمنان کشور را مایوس و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: مشارکت در انتخابات عامل مهم پیشرفت و تعالی نظام است، مسوولان برای فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای نباید کوتاهی نکنند.

فرماندار شهرستان رودسر گفت :۴۸ نفر معادل ۷۰ درصد در شهرستان رودسر واملش تایید صلاحیت شورای نگهبان را دریافت کردند.

وی با اشاره به گذشت سه ماه از حمله مقتدرانه جریان حماس تحت عنوان طوفان اقصی به رژیم غاصب گفت :با وجود توانمندی ظاهری رژیم صهیونیستی ونیز پشتیبانی های اطلاعاتی امنیتی وحمایت های آمریکا وکشورهای غربی به اسرائیل نه تنهاموفق نشدند که جریان مقاومت وماشین فکری ونظامی جریان مقاومت را کنند بلکه آنرا مدیریت کنند.

وی اضافه کرد :عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی خط بطلانی بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم و اراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد.

در این نشست همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نوری امام جمعه، سرهنگ جوانمردی فرمانده انتظامی شهرستان، روسای ادارات جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای و تعدادی از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در حوزه های مختلف پرداختند

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …