چاپ مطلب چاپ مطلب

در نشست تقدیر از گروه های درمانی جمعیت هلال احمر استان گیلان عنوان شد: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان: تیم های BHCU امکان پاسخگویی بهنگام و موثر به نیازهای مناطق متاثر از حوادث و سوانح را در سطح کشور فراهم می کند

همای گیلان،به گزارش روابط عمومی ؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از پزشکان داوطلب و امدادگران تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در راستای حضور مستمر و خدمت رسانی به مردم نیازمند و آسیب دیده سیل اخیر کشور تقدیر کرد.

در ابتدای این نشست مهدی ولی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تسلیت دهه محرم بیان کرد: هر ساله مانور هایی توسط تیمهای بهداشتی و درمان اضطراری بصورت منطقه ای همزمان با ایام مبارک دهه فجر با هدف افزایش توان مهارتی وعملیاتی تیم های RDH و BHCU با ارائه خدمات سلامت محور در سراسر کشور برگزار می شود.

?تیم های BHCU امکان پاسخگویی بهنگام و موثر به نیازهای مناطق متاثر از حوادث و سوانح را در سطح کشور فراهم می کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به عملکرد این تیم ها، اظهار کرد: تیم های BHCU بخشی از واحدهای درمان سیار جمعیت هلال احمر می باشند که با رویکرد ایجاد ظرفیت محلی و منطقه ای، امکان پاسخگویی بهنگام و موثر به نیازهای مناطق متاثر از حوادث و سوانح را در سطح کشور فراهم می نمایند.

ولی پور با اشاره به ارزیابی فعالیت ها از سوی جمعیت هلال احمر اذعان داشت: به دلیل اهمیت موضوع و ضرورت ارزیابی فعالیت ها در بهبود مکانیزمهای آمادگی و پاسخ به سوانح، کلیه فرآیند ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

?کسب رتبه نخست استان گیلان در برپایی مانور درمان اضطراری کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن ابراز خورسندی از کسب رتبه نخست گیلان در مانور درمان اضطراری تصریح کرد: استان گیلان با استقرار تیم BHCU در مناطق روستایی شهرستان گنبد استان گلستان توانست با یک کار تیمی قابل ستایش، با کسب ۹۹ درصد امتیاز مقام نخست را در سطح کشور به دست آورد.

♨️تیم های درمانی جمعیت هلال احمر استان گیلان تجهیز می شوند

مهدی ولی پور از تجهیز سخت افزاری تیم های درمانی جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه های توسعه ۵ ساله جمعیت هلال احمر یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر استان تجهیز تیم های درمانی اضطراری بوده است که به حول قوه الهی این اقدام در مدت زمان کوتاهی به ثمر نشست که نتیجه آن کسب مقام نخست کشوری در برگزاری مانور درمان اضطراری می باشد.

?با تجهیز سامانه RDH استان شاهد پیشرفت چشمگیر این تیم ها در استان گیلان خواهیم بود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان: سعی داریم با تجهیز و به روزرسانی سخت افزاری و تجهیز سامانه RDH استان شاهد پیشرفت چشمگیر این تیم ها در جمعیت هلال احمر استان گیلان باشیم.

? تقدیر از تیم های درمانی جمعیت هلال احمر استان گیلان

شایان ذکر است؛ در انتهای این نشست مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تشکر از تیم های درمانی استان گیلان که خالصانه و صادقانه در برنامه های جمعیت هلال احمر از جمله مانورها و حوادث و سوانح های اخیر کشور حضور داشته اند قدردانی کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …