چاپ مطلب چاپ مطلب

در نشست شهرداران شهرستان رودسر ، حسین لاهوتی مطرح کرد :به زودی شاهد ایجاد مجتمع تمیرگاهی و انتقال مغازه های صافکاری و تعمیرات خودرو به یک واحد متمرکز در کلاچای خواهیم بود

اختصاصی همای گیلان:در این نشست که در سالن شهید محمدحسینی شورای اسلامی شهر کلاچای برگزار گردید شهردار کلاچای با ارائه آمار عملکرد شهرداری در حوزه اصناف گفت : از آغاز سال جاری تاکنون ۱۳۹ فقره پروانه کسب از سوی اتاق اصناف به این شهرداری ارسال که ۶۱ مورد آن مربوط به تمدید پروانه ، ۶۹ مورد صدور پروانه و ۹ مورد نیز ابطال پروانه بوده است.

news-930623-نشست-هم-اندیشی-شهرداران-1

وی افزود : شهرداری به ۱۱۳ مورد از این ۱۳۹ فقره پرونده پاسخ مثبت داده است و ۲۶ مورد باقیمانده دارای بدهی می باشند .

حسین لاهوتی در ادامه با اشاره به حذف شهرداران از کمیسیون نظارت اصناف ، خواستار پیگیری و اصلاح آئین نامه جدید شد .

شهردار کلاچای در خصوص ساماندهی تعمیرگاه هایی که در ورودی شهر خودنمایی می کنند افزود : با ورود بخش خصوصی که ۶۷۵۰ مترمربع زمین را خریداری کرده است، به زودی شاهد ایجاد مجتمع تمیرگاهی و انتقال مغازه های صافکاری و تعمیرات خودرو به یک واحد متمرکز خواهیم بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر نیز در ادامه این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بازار در فرایند توسعه اقتصادی کشور ابراز امیدواری کرد ارتباط دو سویه شهرداران و صنعت و معدن و تجارت، منافع و مصالح بازار را در پی داشته باشد.

‘محمد علی حسین نیا’ در ادامه از شهرداران خواست مبحث ورود مشاغل جدید در بازار را در دستور کار خود قرار دهند تا رونق اقتصادی بازار را به بهترین شکل ممکن شاهد باشیم.

در ادامه شهرداران و رؤسای شوراها به بحث و بررسی مسائل مرتبط با اداره صنعت و معدن در سطح شهرستان و مشکلات حوزه تحت اختیار خود پرداختند.

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …