چاپ مطلب چاپ مطلب

در نشست شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر عنوان شد: تحقق کامل بودجه شهرداری و اختصاص بخش عمده آن به حوزه عمران در ۳ سال گذشته

در نشست شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر عنوان شد: تحقق کامل بودجه شهرداری و اختصاص بخش عمده آن به حوزه عمران در ۳ سال گذشته

 

در نشست تقدیر از اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر به‌مناسبت روز ملی شوراها مطرح شد؛

 

حاتم پورباقری؛ رییس شورای اسلامی: تحقق کامل بودجه شهرداری و اختصاص بخش عمده آن به حوزه عمران در ۳ سال گذشته با نگاه توسعه‌محور شهردار بندر کیاشهر، سبب تحول و توسعه شهر شده است.

 

«مرتضی عاطفی» شهردار: عمل‌گرایی سرلوحه کار مدیریت شهری بندر کیاشهر است. تلاش می‌کنیم در کنار مجموعه پارلمان شهری، رفاه شهروندی را توسعه دهیم.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، حاتم پورباقری رییس شورای اسلامی، ضمن تبریک روز ملی شوراها در نشستی به‌همین منظور گفت: شوراهای اسلامی بازوان توانمند مدیریت شهری و پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند.

 

رییس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش و برنامه‌های شهردار بندر کیاشهر، از تصویب ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای بودجه سال جاری شهرداری خبر داد و اضافه کرد: تحقق کامل بودجه شهرداری و اختصاص بخش عمده آن در حوزه عمرانی در ۳ سال گذشته سبب تحول و توسعه شهر شده است.

 

پورباقری با اشاره به مقایسه داده‌های آماری بودجه شهرداری بندر کیاشهر در سنوات گذشته توضیح داد: رقم بودجه شهرداری بندر کیاشهر در سال ۱۴۰۰ معادل ۳۴ میلیارد تومان بوده که حدود ۹۹ درصد آن تحقق یافته و ۶۵ درصد   آن در حوزه عمرانی صرف شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ با تحقق بودجه ۶۷ میلیارد تومانی شهرداری و اختصاص ۶۶ درصد از آن به بخش عمرانی، محقق شده افزود: در سال گذشته نیز ضمن تصویب و تحقق کامل بودجه ۹۲ میلیارد تومانی شهرداری افزون بر ۶۶ درصد آن در حوزه عمرانی هزینه شده است.

حاتم پورباقری با تشریح اینکه در دوره ششم شورا سهم عمده اعتبارات در بخش عمرانی صرف می‌شود، تصریح کرد: در سه سال گذشته با همت و برنامه‌ریزی دقیق آقای عاطفی، ترازوی اعتبارات به سمت پروژه‌های عمرانی در شهرداری کیاشهر سنگین‌تر بوده و این مهم را می‌توان در تحول  چهره شهر به وضوح دید به گونه‌ای که بندر کیاشهر به کارگاه عمران و توسعه تبدیل شده است.

 

رییس شورای اسلامی بندر کیاشهر با بیان اینکه مدیریت شهری و علی‌الخصوص شهردار محترم، در سال جاری هم نگاه عمرانی به اعتبارات دارد، گفت: امسال با تدابیری که اتخاذ شده، ۷۷ درصد اعتبارات به سمت عمران و ۲۳ درصد در بخش جاری سوق داده می‌شود که این رقم بسیار قابل ملاحظه است.

در ادامه این نشست «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر اظهار کرد: تلاش برای توزیع متوازن و هم‌گون امکانات عمرانی_رفاهی در تمام سطح شهر از اتفاقاتی است که وفاق بین شورا و شهرداری، موجب تحقق آن شده است.

 

شهردار بندر کیاشهر با تقدیر از تعامل و هم‌سویی اعضاء شورای اسلامی با شهرداری افزود: همدلی پارلمان و مدیریت شهری در جهت نیل به هدفی مشترک با محوریت توسعه، به‌وضوح قابل مشاهده است و این موضوع را می‌توان در نقاط مختلف شهر لمس کرد.

 

وی با بیان اینکه عمل‌گرایی سرلوحه کار مدیریت شهری است، شرح داد: دنبال شعار‌زدگی و وعده‌های خارج از عرف و غیر قابل انجام نیستیم و تلاش ما در کنار مجموعه پارلمان شهری، آبادانی و توسعه هر چه بیشتر بندر کیاشهر است.

 

عاطفی با اشاره به ظرفیت‌های خوب بندر کیاشهر در زمینه‌های مختلف بیان کرد: رفع کمبودها و محرومیت‌ها و تامین زیرساخت‌ به‌ویژه در حوزه گردشگری با توجه به قابلیت‌های کم‌نظیری که در این بخش وجود دارد در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است در پایان این نشست، «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر به‌مناسبت روز ملی شوراها از اعضاء شورای اسلامی شهر تقدیر کرد

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *