چاپ مطلب چاپ مطلب

در هشتمین روز از بهار ۱۴۰۱ صورت گرفت؛ دیدار فرماندار رشت با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهری نیا

فرماندار رشت با حضور در منزل شهید مدافع حرم طاهری نیا، فرا رسیدن سال جدید را به خانواده آن شهید گرانقدر تبریک گفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی با همراهی دکتر احمدی نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهری نیا دیدار و فرا رسیدن سال جدید را به آنان و تمامی خانواده‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی تبریک گفت.

فرماندار رشت با اشاره به کار بزرگ شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام)، اظهار داشت: شهدای والامقام مدافع حرم هم مظلومانه به شهادت رسیدند و هم پس از شهادت مظلوم واقع شده اند و جایگاهشان آن گونه که باید شناسانده و معرفی نشده است.

وی افزود: بر خود فرض می‌دانیم تا آنچه که در توان داریم در راه معرفی فداکاری وصف ناشدنی این عزیزان و استمرار مسیر دفاع از مکتب اهل بیت(علیهم السلام) به کار بندیم.

گفتنی است شهید والامقام مدافع حرم سجاد طاهری نیا از جمله مدافعان حرم شجاع خطه دیار میرزا کوچک بود که در تاسوعای ۹۴ در حین انجام مأموریت مستشاری در «حلب» سوریه، شربت شهادت نوشید و نامش در جمع جان باختگان دفاع از اهل بیت رسول الله(ص) جاودان شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …